تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 7:04
54 بازدید
کد خبر : 259788

تکلیف حضور علی کریمی در استقلال روشن شد

تکلیف حضور علی کریمی در استقلال روشن شد

علی کریمی بالاخره به استقلال خواهد آمد یا خیر؟! نام این بازیکن در هفته‌های اخیر بار‌ها مطرح شده و هواداران استقلال از مسئولان باشگاه خود انتظار دارند هر طور شده این بازیکن را به خدمت بگیرند. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ حتی طی روز‌های اخیر، شایعاتی مبنی بر اینکه مدیران باشگاه کایسری

علی کریمی بالاخره به استقلال خواهد آمد یا خیر؟! نام این بازیکن در هفته‌های اخیر بار‌ها مطرح شده و هواداران استقلال از مسئولان باشگاه خود انتظار دارند هر طور شده این بازیکن را به خدمت بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ حتی طی روز‌های اخیر، شایعاتی مبنی بر اینکه مدیران باشگاه کایسری اسپور ترکیه موافقت خود را با درخواست استقلال را اعلام کردند و قرار است با واریز مبلغ رضایتنامه، علی کریمی به جمع شاگردان نکونام بپیوندد، مطرح شد. 

باپیگیری از باشگاه استقلال مشخص شد چنین چیزی صحت ندارد و علی‌رغم تلاش مدیران این باشگاه برای جذب کریمی، تا این لحظه مدیران باشگاه کایسری اسپور به هیچ یک از نامه‌های رسمی استقلال پاسخی نداده‌اند.

حتی در این زمینه مدیران استقلال پیشنهاد برگزاری جلسه حضوری در ترکیه را ارائه دادند که این پیشنهاد هم بدون واکنش و با تفاوتی مدیران کایسری روبه‌رو شده تا پروژه جذب علی کریمی به بن‌بست برسد البته این درحالی است که باشگاه استقلال و علی کریمی برای آغاز همکاری جدید تمایل دارند، اما بلاتکلیفی مدیریت باشگاه کایسری از یک‌سو و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی آن‌ها از سوی دیگر، در این ماجرا تاثیر گذار است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn