تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 7:27
58 بازدید
کد خبر : 259807

عذرخواهی فریبرز عرب‌نیا از کودکان افغانستانی

عذرخواهی فریبرز عرب‌نیا از کودکان افغانستانی

جامعه ورزشی آفتاب نو: بازیگر پیشکسوت ایرانی، به دنبال انتشار پستی که محتوای تبعیض‌آمیز نسبت به کودکان افغانستانی مقیم ایران داشت، از مردم افغانستان، به‌ویژه کودکان، عذرخواهی کرد. فریبرز عرب‌ نیا ، بازیگر شناخته‌شده سینمای ایران در اینستاگرام اظهار داشت: «به آگاهی همگان می‌رسانم که ادمین صفحه یادداشتی را در این جا و درباره ورود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بازیگر پیشکسوت ایرانی، به دنبال انتشار پستی که محتوای تبعیض‌آمیز نسبت به کودکان افغانستانی مقیم ایران داشت، از مردم افغانستان، به‌ویژه کودکان، عذرخواهی کرد.

فریبرز عرب‌ نیا ، بازیگر شناخته‌شده سینمای ایران در اینستاگرام اظهار داشت: «به آگاهی همگان می‌رسانم که ادمین صفحه یادداشتی را در این جا و درباره ورود بی رویه و بدون ضابطه افغان‌های بی‌پناه و گرامی به میهن‌مان به نمایش گذاشته شده بود که با نگاه و باور من در این باره زاویه جدی و نگاهی غیرانسانی داشت».

این بازیگر پیشکسوت با انتشار پستی جدید از مردم افغانستان، به‌ویژه کودکان، عذرخواهی کرد.

وی افزود: «نگاه من به همسایگان رنج دیده و شریف افغان را می‌توان در پست‌های پیشین این صفحه دید که هنوز موجود هستند و از ریشه تاریخی یکسان و مشترک ما دو ملت، که روزگاری یکی بوده ایم می‌گویند».

عرب نیا نوشت: «با این که آن یادداشت از صفحه پاک شده، از افغان‌های آزرده و به ویژه از کودکان بی‌پناه و رنج دیده اتباع ایشان در ایران پوزش می‌خواهم».

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn