تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 12:46
31 بازدید
کد خبر : 260090

برگزاری نمایشگاه خانه‌ و آشپزخانه‌ در مدرن ترین‌ مرکز نمایشگاهی‌ تهران

برگزاری نمایشگاه خانه‌ و آشپزخانه‌ در مدرن ترین‌ مرکز نمایشگاهی‌ تهران

بر اساس اعلام شرکت‌ نمایشگاه سازان به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه خانه‌ و آشپزخانه‌ ایران، این رویداد نمایشگاهی از تاریخ‌ ٨ الی‌ ١١ آذر ماه با هدف ارائه‌ آخرین‌ دستاوردهای حوزه لوازم خانگی‌، تجهیزات و ملزومات خانه‌ در مرکز نمایشگاهی‌ شهرآفتاب برگزار خواهد شد. بهرام شایسته‌ مجری نمایشگاه خانه‌ و آشپزخانه‌ در این خصوص بیان

بر اساس اعلام شرکت‌ نمایشگاه سازان به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه خانه‌ و آشپزخانه‌ ایران، این رویداد نمایشگاهی از تاریخ‌ ٨ الی‌ ١١ آذر ماه با هدف ارائه‌ آخرین‌ دستاوردهای حوزه لوازم خانگی‌، تجهیزات و ملزومات خانه‌ در مرکز نمایشگاهی‌ شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه خانه‌ و آشپزخانه‌ در مدرن ترین‌ مرکز نمایشگاهی‌ تهران


بهرام شایسته‌ مجری نمایشگاه خانه‌ و آشپزخانه‌ در این خصوص بیان کرد: صنعت‌ لوازم خانگی‌ ایران بیش‌ ۶ دهه‌ در زمینه‌ تولید لوازم خانه‌ و آشپزخانه‌ فعال است. همچنین سهم‌ این صنعت از تولید ناخالص‌ کشوربیش‌ از ٢١ درصد است. خوشبختانه توانایی‌ ایران در تولید لوازم برقی‌ خانه‌ و آشپزخانه‌، ظروف آشپزخانه‌ پخت‌ و پز و سرویس‌ های پذیرایی‌ (چینی‌، بلور، ظروف پلاستیکی‌، قاشق‌ وچنگال)، منسوجات خانگی‌، کالای خواب (پرده، حوله‌ و…) و نور و روشنایی‌، پیشرفت‌ های چشم‌ گیری داشته‌ است‌ و زمان آن رسیده که‌ با برپایی‌ نمایشگاه خانه‌ و آشپزخانه‌ نگاه ویژه ای به‌ این‌ صنعت‌ داشته‌ باشیم‌. این نمایشگاهی با هدف معرفی‌ آخرین‌ دستاوردهای صنعت‌ خانه‌ و آشپزخانه‌ به‌ مصرف کنندگان و خریداران داخلی‌ و خارجی‌ است.

وی افزود: شکل‌ گیری نمایشگاه خانه‌ و آشپزخانه‌ به‌ تولیدکنندگان و توزیع‌ کنندگان این‌ فرصت‌ را می دهد تا بتوانند محصولات و دستاوردهای خود را در مدت ۴ روز به‌ خریداران جدید و مشتریان قبلی‌ خود نمایش‌ و بازارهای خود را گسترش دهند؛ این‌ امر مهم‌ ترین‌ عامل‌ پیشرفت‌ در فروش و توسعه‌ در تولید به حساب می آید.





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn