تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 13:07
30 بازدید
کد خبر : 260113

جاسازی ماهرانه تنقلات قاچاق در تانکر حمل سوخت لو رفت!

جاسازی ماهرانه تنقلات قاچاق در تانکر حمل سوخت لو رفت!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از لرستان؛ سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری محور “آزاد راه خرم آباد- پل زال”، به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مظنون و آن را جهت بررسی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از لرستان؛ سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری محور “آزاد راه خرم آباد- پل زال”، به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مظنون و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده، ۴ هزار و ۲۹۹ کیلوگرم مغز بادام درختی، ۵ هزار و ۱۳۰ کیلوگرم بادام هندی و یک هزار و ۸۳۹ کیلوگرم گردو خارجی بدون هرگونه مدارک و اسناد مثبته گمرکی که به طرز ماهرانه ای در داخل تانکر حمل مواد سوختی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطر نشان کرد: برابر نظریه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده که یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار “الهی” در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، در اسرع وقت مراتب را با شماره ۱۱۰ در میا بگذارند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn