تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 16:21
40 بازدید
کد خبر : 260295

واکنش ظریف به ترور اسماعیل هنیه

واکنش ظریف به ترور اسماعیل هنیه

کدخبر: ۱۱۹۵۶۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۲۰ سیاست وزیر اسبق خارجه کشورمان در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، گفت: ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد. محمدجواد ظریف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‌محکومیت ترور

وزیر اسبق خارجه کشورمان در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، گفت: ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد.

واکنش ظریف به ترور اسماعیل هنیه


محمدجواد ظریف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‌محکومیت ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، در حالی‌که جهان در سکوت نظاره گر نسل کشی اسرائیل و اقدامات مکرر تروریستی و ​​تجاوزگرانه آن رژیم است، نتانیاهو منطقه و جهان را به سوی پرتگاه فاجعه پیش می‌برد، درست در روز تحلیف رئیس‌جمهوری پزشکیان، که مردم ایران، منطقه و جهان را به صلح و آرامش و همدلی فرا می‌خواند. ایالات متحده و اتحادیه اروپا باید تا کنون متوجه شده باشند که بقای نتانیاهو در گرو کشتار، تخریب و هرج و مرج است.

شهید اسماعیل هنیه قهرمان خستگی ناپذیر آزادی مردم فلسطین از اشغال اسرائیل بود. ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد. جهان نباید اجازه دهد که اهداف ویرانگر نتانیاهو محقق شود.»

 

 

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn