تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 17:31
41 بازدید
کد خبر : 260343

شیطنت علیه منتظر محمد؛ اورونوف هم ضعیف است؟!

شیطنت علیه منتظر محمد؛ اورونوف هم ضعیف است؟!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی از سوی پیج ها و خبرنگارنماهای کمپی منتشر شد مبنی بر اینکه منتظر محمد بازیکن عراقی فصل گذشته استقلال که به صورت قرضی در تیم مس رفسنجان بازی می کرد، در تمام بازی های تیم ملی عراق در المپیک پاریس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی از سوی پیج ها و خبرنگارنماهای کمپی منتشر شد مبنی بر اینکه منتظر محمد بازیکن عراقی فصل گذشته استقلال که به صورت قرضی در تیم مس رفسنجان بازی می کرد، در تمام بازی های تیم ملی عراق در المپیک پاریس نمره ضعیفی کسب کرده و همین امتیاز، معیار بد بودن این بازیکن است. پس جواد نکونام سرمربی استقلال حق دارد این بازیکن را کنار بگذارد و دلیل کنار گذاشتن از سوی نکونام، همین نمرات ضعیف منتظر محمد است.

در مورد این خبر به چند نکته باید اشاره کرد؛ این پیج ها و خبرنگاران کمپی اعتقاد دارند منتظر محمد در آخرین بازی خود در المپیک نمره ۴.۹ را کسب کرده و جزو ضعیف ترین بازیکنان زمین بوده، اما واقعیت چیز دیگری است. منتظر محمد در بازی آخر خود برای تیم ملی المپیک عراق نمره ۶.۳ را کسب کرده که اصلا ضعیف محسوب نمی شود و جزو نمرات خوب بازی است. تعویض بین دو نیمه او هم به دلیل مصدومیت بوده است.

نکته مورد توجه دیگر این است که اگر نمره بازیکن، معیار اصلی خوب یا بد بودنش است چگونه همین بازیکن به اصطلاح  ضعیف به قول خبرنگارنماهای کمپی، توانسته نقش تاثیرگذاری در حذف تیم استقلال در مسابقات جام حذفی داشته باشد؟ ضمن اینکه با درخشش منتظر محمد، تیم مس رفسنجان توانست به فینال جام حذفی برسد.

منتظر محمد اگر ضعیف است چگونه در اکثر بازی های مس رفسنجان جزو بازیکنان تاثیرگذار این تیم بوده است؟ 

منتظر محمد اگر ضعیف است چرا هواداران استقلال اصرار به ماندن او دارند و فصل گذشته سرمربی خود را برای نخواستن این بازیکن سرزنش کردند؟

دیگر بازیکنی که فصل گذشته، جواد نکونام مقابل جذبش ایستاد و با خرید این بازیکن مخالفت کرد اوستون اورونوف ازبکستانی بود که پس از پیوستن به تیم پرسپولیس پدیده لیگ لقب گرفت و در حال حاضر جزو ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر ایران است.

گفتنی است اورونوف در بازی های آخر تیم ملی ازبکستان در المپیک نمره ۵.۹ و ۶.۱ را کسب کرد. پس با اعتقاد پیج ها و خبرنگارنماهای کمپی اورونوف نیز بازیکن ضعیفی است. اما می بینیم که همین بازیکن مثلا ضعیف در ایران و در تیم پرسپولیس بسیار محبوب است و یکی از دلایل قهرمانی این تیم در لیگ برتر بوده است.

انگار تنها جرم منتظر محمد این است که در دوره علی خطیر خریداری شد.

شیطنت علیه منتظر محمد؛ اورونوف هم ضعیف است؟!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn