تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 19:37
45 بازدید
کد خبر : 260433

رضاییان سرپنجه و مثل برق و باد! (عکس)

رضاییان سرپنجه و مثل برق و باد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان در دیدار دوستانه روز گذشته استقلال با همان استایل همیشگی و سبک منحصر به فرد خود در زمین مسابقه حاضر شد و در سمت راست خط دفاعی حضور پیدا کرد و حملاتی را روی دروازه تیم حریف انجام داد. در صحنه‌ای از مسابقه رضاییان در کورس شدیدی با بازیکن

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان در دیدار دوستانه روز گذشته استقلال با همان استایل همیشگی و سبک منحصر به فرد خود در زمین مسابقه حاضر شد و در سمت راست خط دفاعی حضور پیدا کرد و حملاتی را روی دروازه تیم حریف انجام داد.

در صحنه‌ای از مسابقه رضاییان در کورس شدیدی با بازیکن استانبول اسپور قرار داشت و این تصویر توسط رسانه باشگاه استقلال منتشر شد، تصویری که در مسابقات لیگ بیست و چهارم بارها دیده خواهد شد و استقلالی‌ها منتظر نفوذهای رامین رضاییان خواهند بود.

2061258

رضاییان در سبک بازی خود از خصوصیات هجومی قابل توجهی بهره می‌برد و به واسطه همین قابلیت‌ها در سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و در کارهای هجومی تیم خود عملکرد تاثیرگذاری به نمایش می‌گذارد و استقلالی‌ها هم به این موضوع دلخوش کرده اند و نکته امیدوارکننده‌ای که برای آنها وجود دارد آمادگی بدنی نسبتا خوب شرایط جسمانی رامین رضاییان است که با توجه به تمرینات شخصی و البته حضور منظم در تمرینات آبی‌ها به دست آورده است.

رامین فصل آینده با شماره ۱۰ استقلال در سمت راست خط دفاعی این تیم حضور خواهد داشت و توجه خاص استقلالی‌ها و شماره پیراهنی که دارد تصاویر و لحظات جذابی را خلق خواهد کرد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn