تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1403 - 8:45
27 بازدید
کد خبر : 261060

دشمن با این کار مرتکب حماقت بزرگی شد

دشمن با این کار مرتکب حماقت بزرگی شد

به گزارش جام جم آنلاین، خالد القدومی، نماینده جنبش حماس در کشورمان در گفتگو با مهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه گفت: خسارت بزرگ است، اما یک حسن خاتمه برای ایشان است. خداوند متعال برای این رجل صالح حسن خاتم را انتخاب کرد و شهادت نصیبش کرد، لذا ما معتقدیم آقای اسماعیل هنیه

به گزارش جام جم آنلاین، خالد القدومی، نماینده جنبش حماس در کشورمان در گفتگو با مهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه گفت: خسارت بزرگ است، اما یک حسن خاتمه برای ایشان است. خداوند متعال برای این رجل صالح حسن خاتم را انتخاب کرد و شهادت نصیبش کرد، لذا ما معتقدیم آقای اسماعیل هنیه و همراه عزیز ایشان رجال الله بودند.

وی افزود: نکته دیگر، دشمن با این کار مرتکب حماقت بزرگی شد و جنگ و دعوا با کل محور مقاومت و انسانیت را آغاز کرد. چون آقای اسماعیل هنیه نمایندگی از انسانیت داشتند و یک شخصیت چند بعدی انسانی، سیاسی، دیپلماسی، اجتماعی و فرهنگی داشتند.

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: چهره قبیح دشمن ما در کل مشخص است، یک‌جا می‌گویند که دنبال مذاکره هستند و در جای دیگر ترور می‌کنند و از قوانین عبور می‌کند و به هیچ مرجعیت بین المللی از جمله سازمان ملل، حقوق بشر و قوانین بین‌المللی احترام نمی‌گذارند، ولی ما امید داریم که ان‌شاءالله خود این خون مبارک شهدا امید است و راه پیروزی را آغاز کرده است و این رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نابود می‌کند.

القدومی در ادامه تصریح کرد: شهدا یک مدرسه فکری هستند، بعد از پیامبر اکرم (ص) ادعا کردند که اسلام تمام می‌شود، اما بعد از آن چقدر فتوحات انجام شده است و چقدر اسلام پیروز شده است. به دلیل میراث مبارک اولیا و شهدا راه پیروزی بهتر و زودتر محقق می‌شود.

وی افزود: به نظر من از لحاظ فنی حماس یک جنبش ساختاردار است. یعنی مجلس شورا و انتخابات داریم و این راه را بعد از شهادت احمد یاسین و عبدالعزیز رنتیسی دنبال کردیم. جوانان راه ایشان و شهدا را ادامه خواهند داد؛ لذا به نظر من مردم یقینشان نسبت به برنامه مقاومت بیشتر و عمیق‌تر می‌شود و حملات به دشمن بیشتر می‌شود و پیروزی نزدیک‌تر می‌شود.

القدومی در پاسخ به سوالی در خصوص سرنوشت ریاست دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: مجلس شورا جانشین آقای هنیه را تعیین می‌کند. ما مجلس شورا داریم که نمایندگی کل جنبش در جغرافیای سه گانه داخلی در کرانه باختری و نوار غزه و همچنین در خارج است؛ لذا اصلاً خلالی وجود ندارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn