تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1403 - 19:54
89 بازدید
کد خبر : 261628

تکلیف نهایی یامگا و استقلال روشن شد!

تکلیف نهایی یامگا و استقلال روشن شد!

کوین یامگا در لیگ بیست‌وسوم با مصدومیت شدیدی از ناحیه چشم مواجه شد و برای همین ادامه فصل را از دست داد. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ امید حامدی‌فر در تمرینات استقلال به‌شکل ناخواسته ضربه‌ای به صورت یامگا زد و این اتفاق باعث مصدومیت یکی از ستاره‌های تیم جواد نکونام شد. ابهامات زیادی

کوین یامگا در لیگ بیست‌وسوم با مصدومیت شدیدی از ناحیه چشم مواجه شد و برای همین ادامه فصل را از دست داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ امید حامدی‌فر در تمرینات استقلال به‌شکل ناخواسته ضربه‌ای به صورت یامگا زد و این اتفاق باعث مصدومیت یکی از ستاره‌های تیم جواد نکونام شد.

ابهامات زیادی در مورد آینده کوین یامگا وجود دارد اما ظاهرا او با برخی ملاحظات پزشکی می‌تواند برای آبی‌پوشان پایتخت بازی کند. جواد نکونام قطعا از داشتن مجدد یامگا خوشحال می‌شود چراکه با حضور همزمان رامین رضاییان، سمت راست استقلال زهردارتر از گذشته خواهد بود.

برخی اعتقاد دارند یامگا نباید فوتبال بازی کند و فعالیت او به دور از قوانین است اما عده دیگری هم می‌گویند بازیکن فرانسوی استقلال طبق قانون مشکلی برای همراهی آبی‌ها ندارد. زهره هراتیان رییس ایفمارک در گفت و گویی با خبرنگار فوتبالی تاکید کرد: “قانون مشخص است، هیچ بندی وجود ندارد که کوین یامگا نمی‌تواند بازی کند. یکی از چشمان او مشکل دارد و ما می‌گوییم در ورزش‌های تماسی که احتمال مصدومیت وجود دارد و ممکن است چشم دیگر او هم آسیب ببیند، بهتر است فوتبال بازی کردن را کنار بگذارد اما اگر استقلال اعلام کند به این بازیکن نیاز دارد، می‌تواند با برخی ملاحظات پزشکی از او استفاده کند. عینک محافظ هم یکی از راه حل‌های این مشکل است”.

طبق گفته‌های دکتر هراتیان، کوین یامگا می‌تواند در لیگ بیست‌وچهارم برای استقلال بازی کند و اکنون باید منتظر ماند و دید آیا نهایتا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn