تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1403 - 20:40
25 بازدید
کد خبر : 261664

۳ هزار میلیارد ریال کالای احتکار شده در دماوند کشف شد

۳ هزار میلیارد ریال کالای احتکار شده در دماوند کشف شد

بازدید:۱۳۷ صد آنلاین | نیرو‌های پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران در اقدامی غافلگیرکننده سه هزار میلیارد ریال کالای پزشکی، کشاورزی و لوازم خانگی احتکار شده را کشف کردند.   به گزارش صد آنلاین،نیرو‌های پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران در اقدامی غافلگیرکننده سه هزار میلیارد ریال کالای پزشکی، کشاورزی و لوازم خانگی احتکار شده در

۳ هزار میلیارد ریال کالای احتکار شده در دماوند کشف شد

بازدید:۱۳۷

صد آنلاین | نیرو‌های پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران در اقدامی غافلگیرکننده سه هزار میلیارد ریال کالای پزشکی، کشاورزی و لوازم خانگی احتکار شده را کشف کردند.

 

به گزارش صد آنلاین،نیرو‌های پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران در اقدامی غافلگیرکننده سه هزار میلیارد ریال کالای پزشکی، کشاورزی و لوازم خانگی احتکار شده در دماوند را کشف کردند.

 

۳ هزار میلیارد ریال کالای احتکار شده در دماوند کشف شد

 

 

 

در این عملیات غافلگیر کننده که به دستور سرهنگ حیدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب دماوند و اخذ دستور اجرا شد، تعداد قابل توجهی از انبار‌های این شهرستان مورد بازرسی کارآگاهان و مأموران پلیس قرار گرفت.

مسئولان این انبار‌ها کالای پزشکی، کشاورزی و لوازم خانگی را در سامانه جامع تجارت ثبت نکرده بودند و تخلفات دیگری داشته و اقدام به احتکار این کالا‌ها کرده بودند.

بر اساس این گزارش، ضمن ضبط کالا‌های کشف شده، متهمان با تشکیل پرونده و نیز بازجویی‌های اولیه برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn