تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 9:06
33 بازدید
کد خبر : 262171

اقدام جالب گاریدو قبل از پرواز پرسپولیسی‌ها به ترکیه!

اقدام جالب گاریدو قبل از پرواز پرسپولیسی‌ها به ترکیه!

پرسپولیس در حالی چند هفته ای است که تمرینات خود را زیر نظر سرمربی اسپانیایی شروع کرده که گاریدو در این مدت مربی بسیار سختگیر و منضبطی نشان داده و به سختی لبخند روی لبان او به‌خصوص حین تمرینات سخت پیش فصل دیده می‌شود. این مربی اسپانیایی به شکل عجیبی از جزئیات مربوط به برخی

پرسپولیس در حالی چند هفته ای است که تمرینات خود را زیر نظر سرمربی اسپانیایی شروع کرده که گاریدو در این مدت مربی بسیار سختگیر و منضبطی نشان داده و به سختی لبخند روی لبان او به‌خصوص حین تمرینات سخت پیش فصل دیده می‌شود.

این مربی اسپانیایی به شکل عجیبی از جزئیات مربوط به برخی بازیکنان خبر دارد. او برخی بازی‌های مهم فصل قبل فوتبال ایران را تماشا کرده و درباره جزئیات در تمرینات صحبت می کند.

سرمربی جدید پرسپولیس یک لحظه هم بیکار نمی شنید همواره مشغول دیدن فیلم و آنالیز است. قبل از رسیدن کاروان پرسپولیس به اردوی ترکیه هم اتفاق جالبی رخ داد. ماجرا از این قرار بود که پرسپولیسی ها وقتی به فرودگاه رسیدند، متوجه شدند پروازشان با تاخیر همراه خواهد بود.

بعضی ها مشغول استراحت شدند، عده ای نوشیدنی خوردند، بعضی ها خودشان را با موبایل و تبلت سرگرم کردند و تعدادی از بازیکنان و اعضای تیم هم با یکدیگر گپ می زدند. در این بین اقدام گاریدو در نوع خودش جالب توجه بود. سرمربی اسپانیایی بدون توجه به سایرین در گوشه ای از فرودگاه نشست و لپ تاپ خودش را روشن کرد و  مشغول دیدن فیلم و طراحی تمرینات شد. اتفاق جالبی که نشان می دهد چقدر این مربی در کارش جدی است و از هر فرصتی در جهت بهبود کیفیت فنی تیمش استفاده می کند.

هواداران پرسپولیس بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستند تا عملکرد گاریدو را در بازی های رسمی ببینند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn