تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 11:06
45 بازدید
کد خبر : 262261

پشت پرده پاسخ منفی ستاره برزیلی به پرسپولیس/ پای یک زن در میان بود!

پشت پرده پاسخ منفی ستاره برزیلی به پرسپولیس/ پای یک زن در میان بود!

به گزارش آفتاب نو، باشگاه پرسپولیس درحالی موفق شد جانشین بیرانوند را پیدا کند که در طی روزهای اخیر گزینه های زیادی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده بودند. با این حال مذاکره با دو گلر به صورت جدی پیش رفت و در نهایت هم الکسیس گندوز به عنوان جانشین بیرانوند معرفی شد و قراردادش را

به گزارش آفتاب نو، باشگاه پرسپولیس درحالی موفق شد جانشین بیرانوند را پیدا کند که در طی روزهای اخیر گزینه های زیادی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده بودند. با این حال مذاکره با دو گلر به صورت جدی پیش رفت و در نهایت هم الکسیس گندوز به عنوان جانشین بیرانوند معرفی شد و قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد.

دیگر گزینه ای که باشگاه پرسپولیس در چند نوبت با او مذاکره کرده بود، هیلتون لیت گلر برزیلی بود. دروازه بان برزیلی که ظرف چند روز  اخیر از سوی برخی از هواداران پرسپولیس به شدت مورد استقبال قرار گرفته بود و  در ابتدا هم موافق آمدن به ایران بود؛ در آخرین مذاکره با باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تصمیم ندارد به ایران بیاید.اما پشت پرده پاسخ منفی لیت چه بود؟!

طبق پیگیری های ما در این زمینه، لیت بعد از پیشنهاد پرسپولیس، در مورد زندگی در ایران تحقیقاتی انجام داد و خانواده اش را هم در جریان پیشنهاد پرسپولیس قرار داد. همسر لیت به شدت مخالف زندگی در ایران و حضور هیلتون در پرسپولیس بود.

مخالفت سفت و سخت همسر لیت باعث شد تا او قید حضور در ایران را بزند. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد یکساله با لیت به او پیشنهاد بسیار خوبی داده بود ولی مخالفت همسر هیلتون توافقات را به هم زد و مانع از پرسپولیسی شدن این بازیکن شد. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn