تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 14:33
26 بازدید
کد خبر : 262429

حیله‌های کمی شیطنت‌آمیز یا اندکی غیراخلاقی برای زندگی بهتر

حیله‌های کمی شیطنت‌آمیز یا اندکی غیراخلاقی برای زندگی بهتر

«تابناک با تو» –  مسلما همه ما در زندگی کاملا پاک و معصوم زندگی نمی‌کنیم و «زرنگی»‌هایی در زندگی خود داریم. دنیایی که در آن هیچ کس زرنگی، آزار و اذیت یا شیطنت نکند، فعلا از دسترس خارج است. در این پست تعدادی از ترفند‌های کمی شیطنت‌آمیز را برای شما نقل می‌کنم! حقیقت ۹۹٪، دروغ

«تابناک با تو» –  مسلما همه ما در زندگی کاملا پاک و معصوم زندگی نمی‌کنیم و «زرنگی»‌هایی در زندگی خود داریم. دنیایی که در آن هیچ کس زرنگی، آزار و اذیت یا شیطنت نکند، فعلا از دسترس خارج است. در این پست تعدادی از ترفند‌های کمی شیطنت‌آمیز را برای شما نقل می‌کنم!

حقیقت ۹۹٪، دروغ ۱٪

در اکثر مواقع راستگو باشید تا اعتبار کسب کنید. سپس می‌توانید در مواقع نیاز دروغ بگویید و افراد به شما باور کنند.

به عبارت دیگر جا‌هایی که به ضرر شما تمام نمی‌شود یا جریمه یک کار اندک است، بسیار صادقانه رفتار کنید تا در جایی که خراب‌کاری کرده‌اید، حرف شما را درست بپندارند!

حیله‌های کمی شیطنت‌آمیز یا اندکی غیراخلاقی برای زندگی بهتر (یک پزشک)

پنهان کردن مهارت‌ها در شروع کار جدید

هنگامی که در یک شغل جدید شروع به کار می‌کنید، تمامی مهارت‌های خود را آشکار نکنید. برخی از آنها را پنهان کنید تا وقتی که نیاز به پیشرفت دارید، نشان دهید. این راهی برای نشان دادن بهبود سریع‌تر است.

در ضمن اگر خود را در کاری سفر نشان بدهید و بعد نشان بدهید که در چند جلسه خیلی پیشرفت کرده‌اید، همه مجذوب استعداد شما می‌شوند!

ایمیل برای منافع، تماس برای مشکلات

هرچیزی که به نفع شماست را در ایمیل یا نامه بیاورید تا مستند شود. اما هرچیزی که به ضرر شماست را با تماس تلفنی یا حضوری مطرح کنید تا ردپایی باقی نماند. کلا چیز‌های مهم را در دست شخص دیگری به صورت مستند باقی نگذارید!

استفاده از سکوت در مکالمات حرفه‌ای

در مکالمات حرفه‌ای از سکوت به عنوان یک ابزار قوی استفاده کنید. بیشتر افراد تمایل دارند که پرگویی کنند. چند دقیقه ساکت باشید و بعد ابراز نظر‌هایی احمقانه یا توام با اشتباه را در جلسه بر سرشان بکوبید.
با مهربانی دشمنی را کنترل کنید

هنگامی که کسی به شما عصبانی است، با مهربانی و تظاهر به خوسنردی به او پاسخ دهید. این کار باعث می‌شود او بیشتر عصبانی شود و کار ابلهانه‌ای کند که شما بعدا طبق آن می‌توانید پیروز شوید.

قفل کردن در آسانسور

در بسیاری از آسانسور‌ها با نگه‌داشتن دکمه «بستن در» می‌توانید سفری بدون توقف داشته باشید. این کار برای استفاده‌های اضطراری است، اما می‌توانید از آن بهره‌برداری کنید.

حیله‌های کمی شیطنت‌آمیز یا اندکی غیراخلاقی برای زندگی بهتر (یک پزشک)

داستان‌سرایی کنید

لازم نیست که دروغ خیلی پیچیده‌ای بگویید. اصلا روایت راستی مرتبطی بگویید که کمی تغییر کرده باشد. با این کار حضار خیلی به شما نزدیک می‌شوند.

کاهش انتظارات دیگران

هرگز تمام توان خود را در کار نشان ندهید تا انتظارات دیگران از شما کمتر شود. این کار به حفظ سلامت روانی شما کمک می‌کند و از فرسودگی جلوگیری می‌کند. این امر به ویژه در ایران بسیار کاربردی است. معمولا در ادارات و شرکت‌ها کار‌ها را بر عهده درصد معدود آدم‌های کارا می‌اندازند و بیشتر کارمندان استراحت می‌کنند. بعد وقتی به صورت طبیعی در ددرصد محدودی از کار‌ها خطایی پیش آمد، از شما بازخواست می‌کنند و افرادی که اصلا کار نکرده‌اند و دیکته نانوشته دارند، مصون می‌مانند.

کم‌اهمیت جلوه دادن خود

با رفتار کردن مثل یک فرد کم‌هوش، افراد دیگر کمتر گوش به زنگ شما می‌شوند و به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت. این راهی است برای اینکه افراد را از خودتان دور کنید و به اهداف خود برسید.

تغییر نام در رزومه‌ها

نام خود را در رزومه‌ها کمی تغییر دهید تا بفهمید کدام شرکت‌ها تعصبات خاصی دارند. با این روش می‌توانید شانس خود را برای دریافت بازخورد افزایش دهید.

منبع: یک پزشک

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn