تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 14:35
62 بازدید
کد خبر : 262432

کاکوتا مثل آمانوف نشد!

کاکوتا مثل آمانوف نشد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، گائل کاکوتا به تمام توافقات لازم با باشگاه استقلال دست یافت و به اردوی این تیم در ترکیه هم اضافه شد اما تست‌های پزشکی او هنوز مورد قبول واقع نشده و دلیل آن هم ترجمه نشدن و همچنین اخذ تست در مرکزی غیر معتبر بوده است. در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، گائل کاکوتا به تمام توافقات لازم با باشگاه استقلال دست یافت و به اردوی این تیم در ترکیه هم اضافه شد اما تست‌های پزشکی او هنوز مورد قبول واقع نشده و دلیل آن هم ترجمه نشدن و همچنین اخذ تست در مرکزی غیر معتبر بوده است. در شرایطی این اتفاق رخ داده که استقلالی‌ها می‌توانستند خیلی راحت قضیه را مدیریت کنند تا کاکوتا رسما عضوی از تیم شود اما به شکل عجیبی همه چیز فرسایشی شد تا بازیکن سابق چلسی احتمالا راهی تهران شود.

این درحالی است آبی‌ها پیش از این سابقه خرید بازیکن در پروژه‌ای مشابه را داشتند؛ زمانی که عزیزبک آمانوف با نظر فرهاد مجیدی به استقلال اضافه شد. هافبک ملی پوش ازبکستانی با هماهنگی ایفمارک، تست‌های پزشکی‌اش را در کشور خودش سپری کرد و مدارک هم در ایران مورد تایید قرار گرفت تا قبل از آمدن به کشورمان قراردادش را امضا کرده باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn