تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 16:09
33 بازدید
کد خبر : 262510

پرسپولیس این بازیکن را از دست نمی‌دهد

پرسپولیس این بازیکن را از دست نمی‌دهد

به گزارش آفتاب نو، در شرایطی که سعید صادقی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، هرچند وقت یک بار خبرهایی در مورد جدایی او منتشر می شود. برخی از فسخ قرارداد او خبر می دهند و برخی نیز تاکید دارد صادقی در مذاکره با مدیران باشگاه به دنبال جدایی از جمع سرخ پوشان

به گزارش آفتاب نو، در شرایطی که سعید صادقی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، هرچند وقت یک بار خبرهایی در مورد جدایی او منتشر می شود. برخی از فسخ قرارداد او خبر می دهند و برخی نیز تاکید دارد صادقی در مذاکره با مدیران باشگاه به دنبال جدایی از جمع سرخ پوشان است.

در همین راستا امروز یکی از خبرگزاری های رسمی خبری را منتشر کرده مبنی بر این که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فولاد در تلاش است تا سعید صادقی شاگرد سابق خود و هافبک پرسپولیس را به خدمت بگیرد. این درحالی است که پیگیری‌های آفتاب نو از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که تاکنون هیچ درخواست رسمی از سوی باشگاه فولاد به این باشگاه ارسال نشده و خود گل محمدی نیز هیچ تماسی با مدیران باشگاه برای این انتقال نداشته است. ضمن این که صادقی نیز هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و از آن جایی که تمام طلب خود را نیز همراه با بقیه سرخ پوشان دریافت کرده عملا حق فسخ هم ندارد و نمی تواند قراردادش را فسخ کند.

از این رو صادقی فصل بعد هم بازیکن پرسپولیس خواهد بود مگر این که گاریدو تصمیم دیگری بگیرد و در ادامه تمرینات نیازی به این بازیکن نداشته باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn