تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 8:30
26 بازدید
کد خبر : 263185

قتل جوان ۳۰ ساله به طرز وحشتناک و دلخراش

قتل جوان ۳۰ ساله به طرز وحشتناک و دلخراش

بازدید:۱ صد انلاین | قاتلان قتل فجیع مرد جوان در اهر دستگیر شدند. به گزارش صد آنلاین، حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان اهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل درسطح شهرستان اهر، بلافاصله گشت‌های پلیس به محل اعلامی اعزام شدند.

قتل جوان 30 ساله به طرز وحشتناک و دلخراش

بازدید:۱

صد انلاین | قاتلان قتل فجیع مرد جوان در اهر دستگیر شدند.

به گزارش صد آنلاین، حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان اهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل درسطح شهرستان اهر، بلافاصله گشت‌های پلیس به محل اعلامی اعزام شدند.

 

قتل جوان 30 ساله به طرز وحشتناک و دلخراش

 

 

 

 

وی افزود: با حضور کارشناسان جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل، طی بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۰ ساله با ضربات سخت توسط جسم سخت و خفگی به شکل فجیع به قتل رسیده است‌. عبدی گفت: با دستورات دادستان محترم، بازپرس ویژه قتل و فرماندهی انتظامی شهرستان، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بررسی موضوع را عهده‌دار شدند که با تلاش شبانه‌روزی و انجام کارهای اطلاعاتی، قاتلان فراری را در اسرع وقت شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: تحقیقات لازم از متهمین اخذ شد که علت قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد‌ند و هر دو متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار بازداشت، روانه زندان شدند.

 

 

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn