تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 18:20
12 بازدید
کد خبر : 263752

انواع کاشت آمبره ناخن و بیبی بومر / جذابیت دستت با این لاک ناخنا سر به فلک میکشه بانو

انواع کاشت آمبره ناخن و بیبی بومر / جذابیت دستت با این لاک ناخنا سر به فلک میکشه بانو

شایانیوز- لاک ناخن یکی از جذاب ترین بخش های استایل یک بانو محسوب میشه که میتونه با لباس های فرد ست بشه و یا اینکه به شکل نود و همه فن حریف انتخاب و طراحی بشه. لاک ناخن ها در سبک و رنگ های مختلفی انجام میشن که بسته به رنگ پوست شما و البته

شایانیوز- لاک ناخن یکی از جذاب ترین بخش های استایل یک بانو محسوب میشه که میتونه با لباس های فرد ست بشه و یا اینکه به شکل نود و همه فن حریف انتخاب و طراحی بشه. لاک ناخن ها در سبک و رنگ های مختلفی انجام میشن که بسته به رنگ پوست شما و البته سلیقه و موقعیتی که دارید قابل اجرا هستند. یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین سبک های جذاب میون بانوان مدل آمبره هستش که خب میتونه به اشکال مختلفی انجام بشه اما همشون در نهایت یک راستای مشترک در ظاهر دارند و جلوه منحصر به فردی به دستان شما می بخشند. در این مطلب قراره با انواع مختلف لاک ناخن آمبره آشنا بشیم. پس اگر شما هم طرفدار این سبک هستید، با ادامه مطلب ما همراه باشید.

سبک آمبره لاک ناخن چیه و چه مدلیه؟

کلمه آمبره خود به تنهایی در زبان فرانسوی به معنای “سایه دار” هستش که خب به انتقال تدریجی رنگ‌ ها از روشن به تیره و یا برعکسش آمبره گفته میشه. آمبره ناخن یا بیبی بومر از دست تکنیک‌ های طراحی برای ناخن هستش که البته از این سبک برای آمبره مو، از دو رنگ جهت طراحی استفاده میشه. در اینجا شما یک رنگ تیره و یک روشن دارید که به همین ترتیب شیب دار رنگی بر روی سطح ناخن ایجاد می کنید.

این شیب رنگیه ناخن به شکلی انجام میشه که ابتدا رنگ لاک تیره هستش و بعد به تدریج کمرنگ تر شده و تا جای پیش میره که نوک ناخن به روشن ترین حالت خود در بیاد. بته به سلیقه شما و همچنین رنگ پوست شما این رنگ ها متفاوت انتخاب میشن و می تونید در دو رنگ مورد علاقه خود اونها رو انتخاب نماید. 

انواع کاشت آمبره ناخن

سبک آمبره در واقع روش های مختلفی داره که خب با توجه به ناخن و همچنین سلیقه فرد، یکی از اونها قابل انتخاب هستند. روش های کاشت ناخن آمبره عبارتند از:

آمبره ناخن با اسفنج، آمبره ناخن با لاک ژل، آمبره ناخن با قلم که خب هر کدوم از اینها هم میتونن به وسیله لاک نات انجام بشن و هم اینکه با لاک براق جلوه ای درخشان به دستان شما ببخشند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn