تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 20:59
35 بازدید
کد خبر : 263902

امیدواری خط میانی پرسپولیس به فرشاد احمدزاده

امیدواری خط میانی پرسپولیس به فرشاد احمدزاده

به گزارش آفتاب نو، شاید در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات پرسپولیسی ها از جذب فرشاد احمدزاده استقابل خوبی نکردند اما هرچه گذشت شرایط بهتر شد و درنهایت فرشاد احمدزاده در میان استقبال هواداران پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کرد. احمدزاده که تجربه بازی در پست های هافبک بازساز و وینگر را دارد، طی

به گزارش آفتاب نو، شاید در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات پرسپولیسی ها از جذب فرشاد احمدزاده استقابل خوبی نکردند اما هرچه گذشت شرایط بهتر شد و درنهایت فرشاد احمدزاده در میان استقبال هواداران پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کرد.

احمدزاده که تجربه بازی در پست های هافبک بازساز و وینگر را دارد، طی روزهای اخیر در تمرینات و بازی های تدارکاتی پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق شده با ارسال های دقیق و بازیسازی خوب خود نظم خوبی به خط میانی پرسپولیس ببخشد. عملکردی که باعث تحسین گاریدو شده و خیال بازیکنان پرسپولیس را به ویژه در بخش هجومی راحت کرده است.

حضور نفراتی چون فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری، امید عالیشاه، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده لو،  و یاسین سلمانی بی شک باعث می شود تا پرسپولیس در خط هافبک یکی از پرمهره ترین و بهترین تیم های ایران باشد. ضمن این که زمزمه هایی در مورد بازگشت میلاد سرلک به پرسپولیس هم شنیده می شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn