تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 23:42
31 بازدید
کد خبر : 264060

مهاجری: بی‌تجربه نیستم که بگویم خیبر برای قهرمانی لیگ برتر آمده است

مهاجری: بی‌تجربه نیستم که بگویم خیبر برای قهرمانی لیگ برتر آمده است

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فوتبال خیبر گفت: لیگ برتر یک یا چند هفته نیست، بلکه۳۰ هفته است و تلاش می‌کنیم در پایان لیگ برتر از دستاوردهای خود به خوبی دفاع کنیم. به گزارش آفتاب نو،رضا مهاجری درباره نقل و انتقالات و آخرین وضعیت خیبر خرم آباد پیش از فصل اظهار کرد: از رسانه‌ها

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم فوتبال خیبر گفت: لیگ برتر یک یا چند هفته نیست، بلکه۳۰ هفته است و تلاش می‌کنیم در پایان لیگ برتر از دستاوردهای خود به خوبی دفاع کنیم.

به گزارش آفتاب نو،رضا مهاجری درباره نقل و انتقالات و آخرین وضعیت خیبر خرم آباد پیش از فصل اظهار کرد: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار ما قرار دادید. فصل گذشته فصل بسیار خوبی برای خیبر بود و پازل این تیم تکمیل شد و از جهت هواداری، بحث فنی، مالکیت و باشگاه و… به گونه‌ای عمل کردند تا توانستیم خیبر خوبی داشته باشیم و وارد لیگ برتر شویم که به نظر من در آن منطقه جای یک تیم لیگ برتری خالی بود که خدا را شکر قرعه به نام خیبر خورد و الان به عنوان یکی از ۱۶ تیم برتر لیگ برتر در این رقابت‌ها حضور داریم.

وی افزود: فضای لیگ یک با لیگ برتری کاملا متفاوت است، هر چقدر سریعتر بتوانیم خود را با این شرایط وفق دهیم راحت‌تر می‌توانیم کار را پیش ببریم.

مهاجری تصریح کرد: از روزی که صعود کردیم مجموعه باشگاه و به ویژه مدیریت و مالکیت استراحت نداشتند و نسبت به برطرف کردن یکسری زیرساخت‌هایی که در خرم آباد نیاز به تقویت داشت اقدامات لازم را انجام دادند. ما ورزشگاه تختی را به شکل مطلوبی بازسازی و آماده می‌کنیم.

مهاجری تصریح کرد: مربی بی‌تجربه‌ای نیستم که بگویم آمده‌ام قهرمان شوم یا این که سهمیه بگیرم. تیم بسیار خوبی بستیم. رقابت با بعضی از تیم‌ها که هزینه زیادی انجام داده‌اند و هدفشان قهرمانی است برای ما که بخش خصوصی هستیم اجتناب ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بضاعت مالی که داریم توانستیم تیم خوبی ببندیم، قطعا خیبر در لیگ برتر می‌تواند یک پدیده باشد و بازی‌های خوبی را ارائه کنیم و از آن اعتباری که توانستیم در لیگ یک کسب و به لیگ برتر صعود کنیم، به گونه‌ای عمل کنیم که از فوتبال خود لذت ببریم و نتایجی کسب کنیم که قابل دفاع باشد و در پایان فصل نتایجی کسب کنیم. می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنیم که در پروسه ۳ تا ۴ سال که عبدی مالک باشگاه برنامه ریزی کرده، سال به سال برنامه‌های خود را پیش ببریم تا امسال در لیگ برتر با احترام خود را حفظ کنیم و در فصل‌های بعد برای اهداف پیش رو گام‌های محکم‌تری برداریم.

وی درباره نقل و انتقالات باشگاه گفت: به اعتقاد من ۶۰ میلیارد برای یک بازیکن خیلی زیاد است به ویژه برای ما که بخش خصوصی هستیم و توان رقابت از لحاظ مالی نداریم اما حریف دست و پا بسته‌ای نیز نیستیم. تیم‌خوبی را جمع می‌کنیم و یکی دو بازیکن نیز به احتمال زیاد به تیم اضافه خواهند شد.

مهاجری افزود: رقم‌ها بسیار بالا بود و مجبور شدیم یک کم عقب بنشینیم. خوشحالم که توانستیم نزدیک ۵۰ درصد تیم قبلی را حفظ کنیم و این به ما کمک کرد. چند نفری هم که به تیم اضافه شدند با شرایط باشگاه جذب شدند و آن تعاملی که بین ما و مالکیت باشگاه وجود داشت نسبت به جذب بازیکن توانستیم اقدام کنیم و تیمی بستیم که فوتبال خوبی داشته باشیم.

سرمربی خیبر خرم آباد درباره حواشی جذب بولی که پیش از این باشگاه، باشگاه استقلال خوزستان خبر از جذب او را داده بود، توضیح داد: من که نمی‌توانم تاوان اشتباه یا تفکرات باشگاه دیگری را بدهم. خود باشگاه آمد و گفت این خبر فیک بوده تا جایی که پیگیر قضیه بودم باشگاه اقدام کرد و مینوت قرداد را فرستاد و بازیکن قرارداد را امضا کرد و باشگاه نسبت به ویزای بازیکن اقدام کرد. اگر دوستان حرفی دارند می‌تواند در مراجع قانونی پیگیری کنند اما به صراحت می‌گویم این بازیکن مشکلی ندارد و باشگاه تمام مراحلی که می‌تواند یک بازیکن جذب کند، انجام داده و توانسته یک بازیکن را جذب خیبر کند.

وی در پایان درباره بازی اول با هوادار گفت: تمام حریفان برای ما قابل احترام هستند چه هوادار باشد و چه استقلال. همه تلاش می‌کنند تا امتیاز لازم را کسب کنند، شاید هوادار هم این گونه نگاه می‌کند که با تیم خیبری بازی می‌کند که تازه صعود کرده و این خوشحالی را آن‌ها نیز داشته باشند. نگاه ما برای یک یا چند هفته لیگ نیست، لیگ ۳۰ هفته است و در پایان همین جمع رسانه را داشته باشیم تا از دستاوردی که بدست آوردیم به خوبی دفاع کنیم.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn