تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 23:44
22 بازدید
کد خبر : 264061

اسامی منتشرشده از جانشین هنیه کذب است

اسامی منتشرشده از جانشین هنیه کذب است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: جلسات دفتر سیاسی و مجلس شورای جنبش از زمان ترور شهید اسماعیل هنیه در حال برگزاری‌ست. متن کامل بیانیه حماس بدین شرح است: از ساعات اولیه عملیات ترور ناحق و جنایتکارانه صهیونیستی که رئیس دفتر سیاسی جنبش، برادر فرمانده مجاهد شهید اسماعیل هنیه را هدف قرار داد، دفتر سیاسی

اسامی منتشرشده از جانشین هنیه کذب است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: جلسات دفتر سیاسی و مجلس شورای جنبش از زمان ترور شهید اسماعیل هنیه در حال برگزاری‌ست.

متن کامل بیانیه حماس بدین شرح است:

از ساعات اولیه عملیات ترور ناحق و جنایتکارانه صهیونیستی که رئیس دفتر سیاسی جنبش، برادر فرمانده مجاهد شهید اسماعیل هنیه را هدف قرار داد، دفتر سیاسی جنبش حماس و هیئت شورای آن به جلسات فوری فراخوانده شدند که در آن معانی ایمانی و برادرانه حاکم بود. پس از بحث‌های عمیق که با مسئولیت‌پذیری بالایی همراه بود، توافق بر موارد زیر حاصل شد:

۱- تأکید می‌شود که برادر فرمانده شهید اسماعیل هنیه نه تنها از شهدای جنبش حماس است، بلکه در زمره‌ی شهیدان ملت فلسطین، امت عربی و اسلامی و آزادگان و شرافتمندان جهان است و این واکنش و همبستگی گسترده در سراسر جهان به وضوح نشان‌دهنده این موضوع است.

۲- ترور برادر مجاهد اسماعیل هنیه جز افزایش قدرت  جنبش حماس و مقاومت فلسطین بر ادامه راه و روش او، نتیجه‌ای نخواهد داشت و خون پاک و خالص او آتش مقاومت را شعله‌ورتر خواهد داد.

۳- جنبش حماس با دارا بودن تشکیلات منسجم و شورای قوی‌ای که در وقایع و حوادث طی دهه‌های گذشته که شاهد شهادت تعداد زیادی از فرماندهانش بوده، خود را نشان داده است، سریعاً به انتخاب جایگزین‌های آنها طبق لوایح و مقررات جنبش اقدام کرده است. با شهادت شهید هنیه، رهبری جنبش اقدام به مشاوره گسترده‌ای در نهادهای رهبری و شورای خود برای انتخاب رئیس جدید جنبش کرده است.

۴- به توده‌های ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی اطمینان می‌دهیم که نهادهای اجرایی جنبش و چارچوب‌های شورای آن به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند و مکانیزم‌های مؤثر و عملی برای ادامه مسیر مقاومت در سخت‌ترین شرایط را دارا هستند و جنبش پس از پایان مشاوره‌های خود نتایج را اعلام خواهد کرد. تأکید می‌کنیم که آنچه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره تعیین افراد مشخصی برای ریاست جنبش مطرح می‌شود، بی‌اساس است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn