تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1403 - 2:51
30 بازدید
کد خبر : 264222

دریافت وام فوری بدون حضور در بانک و تحویل آنی

دریافت وام فوری بدون حضور در بانک و تحویل آنی

به گزارش صد آنلاین، سامانه فرابانک ملت طرحی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه کرده است و مشتریان بانک ملت می‌توانند با استفاده از این سامانه، به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرند. این وام با شرایط مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار

به گزارش صد آنلاین، سامانه فرابانک ملت طرحی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه کرده است و مشتریان بانک ملت می‌توانند با استفاده از این سامانه، به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرند.

این وام با شرایط مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی با نرخ سود ۲۳ درصدی ارائه می‌شود و لازم است که وام گیرنده ازمشتریان این بانک باشد وهیچ‌گونه بدهکاری و یا وام تسویه نشد‌‌ه‌ای نداشته باشد.

به علاوه، این بانک به افرادی که سابقه چک برگشتی دارند هم تعلق نمی‌گیرد. همچنین برای برخی تسهیلات این سامانه نیاز به ایجاد میانگین حساب یا داشتن سپرده بلندمدت است.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام ۶۰ ماه و هر قسط وام ۲۰۰ میلیون تومانی حدود پنج میلیون و ۶۴۰ هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، ۱۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مجموع کل رقم وام و سود ۳۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. همچنین هزینه‌های جانبی این وام که شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود، ۳۰ هزار تومان است.

بانک ملت در قالب طرح «رشد» وام ۲۰۰ میلیون تومانی را برای مشتریانش تدارک دیده است. این وام به دارندگان حساب سپرده قرض الحسنه تعلق می‌گیرد و سود آن بین یک تا ۲۳ درصد تغییر می‌کند.

افرادی که به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت تمایل دارند باید حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه از مدت زمان ایجاد میانگین حسابشان گذشته باشد. در صورتی که فرد با حساب کوتاه مدت خود برای این تسهیلات درخواست داده باشد، از زمان ایجاد میانگین حساب به اصل سپرده وی سود پنج درصدی تعلق خواهد گرفت.

دریافت این تسهیلات با ارائه ضامن رسمی امکان پذیر خواهد بود. بعد از واریز مبلغ وام، حداکثر ۶۰ ماه زمان برای بازپرداخت آن وجود دارد. لازم به ذکر است که این تسهیلات به افراد حقوقی نیز پرداخت می‌شود و سقف آن برای این گروه تا ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که افراد حقیقی و حقوقی مایل به ادامه فرآیند دریافت وام نباشند، امکان انتقال امتیاز آن را به دیگران دارند.

با در نظر گرفتن سقف وام برای افراد حقیقی، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۹۴ تومان می‌رسد. کل سود وام، ۱۳۸ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۵۳ تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن ۳۳۸ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۶۵۳ تومان خواهد بود.

مشتریان بانک ملت که به دریافت تسهیلات قرض الحسنه تمایل دارند می‌توانند از طرح جدید «نیک وام» این مجمومه بهره ببرند. میزان تسهیلات این طرح تا ۳۲۰ درصد میانگین حساب قرض الحسنه مشتریان خواهد بود و از ۳۰۰ میلیون تومان فراتر نخواهد رفت.

تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی طرح نیک وام بانک ملت تسهیلاتی قرض الحسنه است که بدون سود بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید میانگین حساب حداقل چهار ماهه و حداکثر ۱۲ ماهه ایجاد کنند. همچنین این افراد برای دریافت تسهیلات مذکور به ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی احتیاج دارند.

ضمنا افرادی که درخواست این تسهیلات را دارند باید حداقل رتبه اعتباری سی داشته باشند. در صورتی که فرد تمام شرایط لازم را داشته باشد تنها رتبه اعتباریش دی یا ای باشد، امکان درخواست تسهیلات مذکور را نخواهد داشت. پس از دریافت وام، افراد باید ظرف مدت ۳۶ ماه به تسویه اقساط آن بپردازند.

جزییات ثبت نام وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک مهر ایران

شرایط ثبت نام وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با بازپرداخت ۲۰ ساله

با توجه به شرایط مذکور و کارمزد اعلامی، میزان هر قسط به ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۲۴ میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۲۴ میلیون تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است که امتیاز این وام قابل انتقال به اقوام درجه یک است.
شرایط دریافت وام فوری با اقساط کم

بانک کارآفرین، وام فوری ۵۰ میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و گردش مالی مناسب که حداقل سه تا ۹ ماه از افتتاح آن می‌گذرد، می‌توانند با ارائه مدارک مورد نظر بانک کار‌آفرین، این وام را دریافت کنند.

۱- متقاضی دریافت وام نیک‌آفرین باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک کار‌آفرین باشد.

۲- البته مسدود نشدن سپرده در بانک و توانایی برداشت یا واریز وجه به حساب، از نکات مثبت این تسهیلات می‌باشد.

۳- وام‌گیرنده باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی فاقد سابقه چک برگشتی و بدهکاری به بانک باشد.

سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان و سود تعیین شده برای آن چهار درصد است.

ضریب برابری این تسهیلات نیز با توجه به مدت زمان سپرده‌گذاری از ۲۰ درصد تا ۲۴۰ درصد متغیر است.

بانک کار‌آفرین برای این وام، چهار دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه در نظر گرفته است.

با احتساب دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه معادل یک میلیون و ۴۷۶ هزارتومان خواهد شد.

وام‌گیرنده باید مبلغ ۶۰ هزارتومان نیز برای مراحل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک بپردازد .

متقاضی وام باید در پایان زمان سررسید، درمجموع ۵۳ میلیون و ۲۰۳ هزارتومان به بانک بازگرداند.
جزئیات دریافت وام فوری بدون ضامن

بانک پارسیان در طرح تسهیلاتی همراهان، تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام فوری پرداخت می‌کند. اما این وام به چه کسانی تعلق می‌یابد؟

بانک پارسیان در قالب طرح همراهان به افرادی که دارای جواز کسب هستند و دستگاه کارتخوان آنها متصل به این بانک است، وام قرض الحسنه در نظر گرفته است. متقاضی دریافت این وام، همچنین باید حداقل چهار ماه با دستگاه کارتخوان خود کارکرد داشته باشد و نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

مبلغ وام قرض الحسنه بانک پارسیان ۴۰ میلیون تومان است و نرخ سودی ندارد. البته بانک چهار درصد کارمزد از این وام دریافت می‌کند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۲۴ ماه است و وام گیرنده در صورت اتخاذ ۴۰ میلیون تومان وام، ملزم به پرداخت ماهانه یک میلیون و ۸۱۸ هزار تومان قسط به بانک است و همچنین مجموع رقم سود و وام این تسهیلات ۴۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است.

 همچنین ضمانت این وام توسط اعتبار شغلی صورت می‌گیرد و نیازمند اعتبار سنجی است. به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام ۲۰۰ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود.

منبع: بانک اول

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn