تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1403 - 5:47
50 بازدید
کد خبر : 264349

احتمال قطع همکاری رونالدو با نایکی پس از ۲۰ سال!

احتمال قطع همکاری رونالدو با نایکی پس از ۲۰ سال!

رونالدو بیش از ۲۰ سال است که با نایکی همکاری می‌کند و گفته می‌شود سالانه ۱۴۷ میلیون پوند از این شرکت درآمد دارد. او به عنوان چهره اصلی برند فوتبال نایک، بیش از ۷۰ مدل کفش مختلف از این شرکت پوشیده است و دسترسی به یک وبسایت مخفی حاوی انواع محصولات نایکی را دارد. قرارداد

رونالدو بیش از ۲۰ سال است که با نایکی همکاری می‌کند و گفته می‌شود سالانه ۱۴۷ میلیون پوند از این شرکت درآمد دارد. او به عنوان چهره اصلی برند فوتبال نایک، بیش از ۷۰ مدل کفش مختلف از این شرکت پوشیده است و دسترسی به یک وبسایت مخفی حاوی انواع محصولات نایکی را دارد.

قرارداد مادام‌العمر او با نایکی در سال ۲۰۱۶ جنجال‌برانگیز شد و رونالدو معمولاً مانند لیونل مسی که با آدیداس قرارداد دارد، فقط از محصولات نایکی استفاده می‌کرد. او در زمینه مد، طرفدار برندهای لوکسی مانند گوچی و لوئی‌ویتون است اما در دنیای ورزش، به ویژه کفش ورزشی، همیشه به نایکی وفادار بود.

اما طرفداران تیزبین متوجه شدند که او اکنون با کفش دیگری که هیچ ارتباطی با نایکی ندارد دیده شده است. رونالدو و خانواده‌اش در تعطیلات در مادرید هستند و جورجینا رودریگز، همسرش، ویدیویی از خود و رونالدو در حال دویدن تپه منتشر کرده است. در این ویدیو، کفش‌های رونالدو به وضوح دیده می‌شود.

به گفته سایت فوتی هدلاینز، رونالدو کفش‌های برند نسبتاً ناشناخته فیت‌هیت را پوشیده است و احتمالاً اختلافاتی با نایکی دارد و ممکن است قرارداد آنها به زودی پایان یابد. در سال ۲۰۲۲، کریستیانو جونیور، پسر رونالدو، به دلیل پوشیدن محصولات آدیداس مورد انتقاد قرار گرفت. رونالدو با عصبانیت پاسخ داد: «او هرچه می‌خواهد می‌پوشد، نه آنچه شما می‌خواهید.»

بیشتر بخوانید: پردرآمدترین بازیکن لیگ عربستان کیست؟/ رونالدو و بنزما بالاتر از نیمار

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn