تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1403 - 14:59
30 بازدید
کد خبر : 264846

دو ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین مربی جهان

دو ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین مربی جهان

به گزارش ورزش سه، در جمع برترین مربیان جهان در سال ۲۰۲۳، فوتسال ایران با دو نماینده همه چشم ها را خیره کرده است و بیشترین کاندیدا را نسبت به غول‌های دنیا دارد که برای نخستین بار چنین اتفاق بزرگ و مهمی رقم خورده است. وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و مجید مرتضایی

به گزارش ورزش سه، در جمع برترین مربیان جهان در سال ۲۰۲۳، فوتسال ایران با دو نماینده همه چشم ها را خیره کرده است و بیشترین کاندیدا را نسبت به غول‌های دنیا دارد که برای نخستین بار چنین اتفاق بزرگ و مهمی رقم خورده است. وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و مجید مرتضایی سرمربی تاریخ‌ساز تیم ملی افغانستان در سیاهه سایت فوتسال پلنت برای عنوان بهترین مغز متفکر فوتسال جای گرفته اند‌.

مجید مرتضایی در سال ۲۰۲۳، برای اولین بار جواز حضور تیم ملی فوتسال افغانستان را در جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ بدست آورد و رنسانس بزرگی را برای ورزش کشور همسایه رقم زد. عملکرد او با تیم افغانستان به قدری شگفت انگیز بود که بالاتر از خیلی نام های بزرگ در جمع نامزد بهترین مربی جهان قرار گرفته است. همچنین وحید شمسایی که کاندید بهترین مربی جهان در سال گذشته به شمار می‌رفت، برای دومین بار در این صف خواهد ایستاد و بدون شک تأثیر او در تیم ملی فوتسال ایران برای فوتسال پلنت الهام بخش بوده است.

2063017

لازم به ذکر است، قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ و صعود تیم ملی افغانستان به جام جهانی ۲۰۲۴ در انتخاب بهترین مربی جهان تاثیری نخواهد داشت و این عنوان متعلق به سال گذشته ( ۲۰۲۳ ) خواهد بود

احمداف(ازبکستان)، هاشم جایج (مراکش)، مونتالدو ویدال(اسپانیا) ، جرج براز(پرتغال)، کنجیرو کوگوره(ژاپن) ، خاویر مارکینهوس(برزیل)، رائول لوسیکس (آرژانتین) و رافائل ریناید (فرانسه )، دیگر چهره های حاضر در جمع بهترین مربیان جهان محسوب می‌شوند.

2063016

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn