تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1403 - 0:56
22 بازدید
کد خبر : 265437

اهدای جوایز ۱۰۰ میلیون تومانی پویش «باانرژی» به شهروندان اصفهانی

اهدای جوایز ۱۰۰ میلیون تومانی پویش «باانرژی» به شهروندان اصفهانی

جامعه ورزشی آفتاب نو:  به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ با حضور درب منازل، جوایز ارزنده پویش «باانرژی» به تعدادی از شهروندان خوش‌شانس استان اصفهان، در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و لنجان اهدا شد. این جوایز هر یک به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به مشترکینی تعلق گرفت که با اجرای راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف

جامعه ورزشی آفتاب نو:

 به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ با حضور درب منازل، جوایز ارزنده پویش «باانرژی» به تعدادی از شهروندان خوش‌شانس استان اصفهان، در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و لنجان اهدا شد.

این جوایز هر یک به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به مشترکینی تعلق گرفت که با اجرای راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف برق، توانستند حداقل ۱۵ درصد مصرف برق خود را با مدیریت مصرف کاهش دهند.

پویش «باانرژی» با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق، جوایز متنوعی و ارزنده ای از جمله ۳۰۰ خودرو دنا و ۲۰۷ اتوماتیک و میلیاردها تومان کمک هزینه خرید کالا را در نظر گرفته است.

وزارت نیرو و شرکت توانیر با برگزاری این قبیل پویش‌ها، علاوه بر تشویق مشترکین به کاهش مصرف برق، به دنبال ایجاد یک جامعه آگاه و مسئولیت‌پذیر در زمینه مصرف انرژی است.

لازم به ذکر است، استان اصفهان ۴ برنده خوش شانس یک میلیارد ریالی (آقای قهرمان فولادی از شهرستان شاهین شهر، آقای نبی الله جعفری از شهرستان لنجان، آقای داوود اشراقی از شهرستان گلپایگان و خانم افسانه شفیعی از شهرستان شهرضا داشته، که در چند روز آتی جوایز دیگر برندگان نیز اهدا خواهد شد.

اصفهان/ بهمن راعی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn