تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1403 - 4:34
45 بازدید
کد خبر : 265585

صحبت های جالب مهدی طارمی در مورد پرسپولیس

صحبت های جالب مهدی طارمی در مورد پرسپولیس

مهدی طارمی مصاحبه جدیدی با کانال یوتیوب اینتر انجام داده است. به نقل از اف سی اینتر نیوز، مهاجم ایرانی ابتدا در مورد شروع فوتبالش گفت: فوتبال بازی کردن را از ۶ سالگی شروع کردم، پدرم هر روز به من کمک می کرد، او مرا به زمین فوتبال می برد و آموزش می‌داد. انجام ورزش‌های دیگر

مهدی طارمی مصاحبه جدیدی با کانال یوتیوب اینتر انجام داده است. به نقل از اف سی اینتر نیوز، مهاجم ایرانی ابتدا در مورد شروع فوتبالش گفت: فوتبال بازی کردن را از ۶ سالگی شروع کردم، پدرم هر روز به من کمک می کرد، او مرا به زمین فوتبال می برد و آموزش می‌داد. انجام ورزش‌های دیگر در کودکی؟ نه، فقط فوتبال. من دوست دارم والیبال و NBA را تماشا کنم و آنها ورزش‌هایی هستند که دنبال می‌کنم. اگر سمت فوتبال نمی‌رفتم احتمالا پلیس می‌شدم. 

 به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ اولین زمینی که در آن بازی کردم در زادگاهم بوشهر بود. من ۶ ساله بودم، با دوستانم و با برادرانم بازی می کردم و از همه کوچکتر بودم و بنابراین بازی با آنها آسان نبود اما برایم هیجان انیگز بود. اغلب به‌خاطر عشق به فوتبال در کوچه‌ و خیابان فوتبال بازی می‌کردیم. 

علی دایی یک اسطوره است

زمانی که علی دایی طارمی را به پرسپولیس آورد، دوران حرفه‌ای او تغییر کرد. طارمی در این مورد نیز گفت:

برای من این لحظه اساسی بود، عالی بود که بتوانم برای چنین باشگاه مهمی در ایران بازی کنم. علی دایی پس از کریستیانو رونالدو یکی از بهترین گلزنان تاریخ بوده و برای ما او یک اسطوره به حساب می‌آید. 

طارمی در پایان در مورد تاثیر حمایت خانواده و مفهوم تیم نیز گفت:

بهترین حمایت از من همیشه از سمت خانواده است. مهم نیست در داخل یا خارج از زمین اوضاع چگونه پیش می‌رود، آنها همیشه از من حمایت می کنند. هم‌تیمی‌ها باید مانند برادر باشند. ما با هم می‌جنگیم و در شادی‌ها و لحظات سخت با یکدیگر سهیم هستیم. بازیکنان در کنار هم‌تیمی‌های خود بیشتر از خانواده‌هایشان هستند که این یک پیوند عمیق ایجاد می کند. اتحاد در ورزش مهم است و باعث به قهرمانی می‌شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn