تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1403 - 5:02
22 بازدید
کد خبر : 265601

شورای وحدت دنبال سهم خواهی از دولت نیست

شورای وحدت دنبال سهم خواهی از دولت نیست

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هادی عباسی یکشنبه شب در نشست صمیمی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران را محکوم کرد و آن را تعدی به تمامیت ارضی ایران توصیف کرد. قائم مقام شورای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هادی عباسی یکشنبه شب در نشست صمیمی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران را محکوم کرد و آن را تعدی به تمامیت ارضی ایران توصیف کرد.

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین اظهارداشت: همه باید به تقویت وحدت در جامعه کمک کنند و اجازه ندهیم این موضوع مهم از سوی برخی افراد و جناح ها به نفع خود مصادره شود.

شورای وحدت دنبال سهم خواهی از دولت نیست

عباسی تصریح کرد: اگر وحدت نداشته باشیم و دچار تفرقه شویم بطور حتم دشمنان سوء استفاده می کنند و همه آسیب خواهیم دید لذا تمرکز ما در این شرایط حساس بر روی وحدت تشکل های تاثیرگذار و نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام است.

رئیس جبهه حامیان مردم اضافه کرد: رویکرد ما حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری در همه عرصه هاست و در این برهه نیز باید کمک کنیم تا همدلی میان نیروهای انقلاب بیشتر شود.

عباسی یادآورشد: شورای وحدت به همه گروهها اختصاص دارد و تلاش می کنیم برای وحدت کلمه در همه زمینه ها پیشگام باشیم و آن را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

مشارکت حداکثری در امور به نفع نظام است

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای وحدت، حجت الاسلام پور محمدی نامزد این شورا بود و دفاتر استانها نیز از این رویکرد تبعیت و از نامزد معرفی شده حمایت کردند و دیدیم که ایشان نیز دنبال تحول بودند و آرایش سیاسی و افکار عمومی هم تمایل خود به تحول را نشان داده بودند و نسبت به وضعیت موجود اعتراض داشتند و نتیجه انتخابات نیز بیانگر گرایش مردم به تحول بود.

شورای وحدت دنبال سهم خواهی از دولت نیست

این فعال سیاسی یادآورشد: شورای وحدت علاوه بر تاکید بر حفظ وحدت همه جریان های انقلابی و حرکت در مسیر رهنمودهای ولی فقیه اعتقاد دارد که همه باید به دولت کمک کنند تا وعده های داده شده عملیاتی شود.

عباسی اظهارداشت: تاکید شورای وحدت نیز حمایت از رئیس جمهور منتخب مردم و دولت چهاردهم است و اگر در گوشه و کنار صدایی از افراد دلواپس شنیده می شود شک نکنید که این افراد دلواپس مردم و‌ نظام نیستند بلکه نگران منافع خود هستند.

وی بیان کرد: پیروز انتخابات همسو با تفکر مردم بود و امروز برای رسیدن به نقطه اوج باید کنار دولت باشیم و در این میان رسانه ها تاثیر بسیاری در روشنگری و کمک به تحقق اهداف نظام دارند.

عباسی در ادامه گفت: شورای وحدت هرگز به دنبال سهم خواهی از دولت نیست و از همه جریان های سیاسی انتظار دارد به دولت کمک کنند تا به وعده هایش عمل کند و شاهد تحقق آرمانهای نظام و انقلاب باشیم.

خبرنگاران پیشگامان روشنگری و اطلاع رسانی هستند

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین در ادامه با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران در اطلاع رسانی و روشنگری و پیگیری امور مردم نقش اساسی دارند و همه قدردان شما فعالان رسانه هستیم.

شورای وحدت دنبال سهم خواهی از دولت نیست

وی گفت: خبرنگاران پیشگامان آگاهی بخشی در جامعه محسوب می شوند که به صورت جهادی شب و روز نشناخته و ساعت اداری و  تعطیلی برایشان معنا ندارد و همه باید این جایگاه را درک کرده و از اصحاب رسانه حمایت کنیم.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در پایان از انعکاس خبرهای مربوط به شورای وحدت در استان قزوین نیز تشکر کرد.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn