تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1403 - 12:18
24 بازدید
کد خبر : 265939

لیگ برتر با کم داور های ویدیویی چرخشی و سیار

لیگ برتر با کم داور های ویدیویی چرخشی و سیار

به احتمال زیاد ۲ دستگاه تجهیزات کمک داور ویدیویی بر حسب نیاز چرخشی استفاده می شود. به‌گزارش گروه ورزش سایت لحظه طی هفته های اخیر و با اعلام تاج قرار بود دو دستگاه VAR وارد ایران شود که این اتفاق رخ داده است.البته با وجود اینکه این دو دستگاه وارد کشور شده ولی چون استادیوم

به احتمال زیاد ۲ دستگاه تجهیزات کمک داور ویدیویی بر حسب نیاز چرخشی استفاده می شود.

به‌گزارش گروه ورزش سایت لحظه طی هفته های اخیر و با اعلام تاج قرار بود دو دستگاه VAR وارد ایران شود که این اتفاق رخ داده است.البته با وجود اینکه این دو دستگاه وارد کشور شده ولی چون استادیوم های کشور دچار مشکل و آماده بهره برداری نیستند محل نصب آنها هم مشخص نیست.با توجه به اینکه هنوز میزبانی یکسری از تیم ها از جمله استقلال و پرسپولیس مشخص نیست قرار شده این دو دستگاه به صورت «رندوم» یا در قالب چرخشی در بازی های لیگ برتر استفاده شود.

با توجه به اینکه ۸ بازی در لیگ برگزار می شود فدراسیون تصمیم دارد به صورت چرخشی از این دو سیستم استفاده کند و قرار نیست این دو دستگاه به صورت ثابت در استادیوم ها نصب شود. دلیل اینکه هر ۸ دستگاهی که فدراسیون سفارش آن را به شرکت تولید کننده داده هنوز آماده نشده این است که تولید این سیستم زمانبر است و اینگونه نیست که VAR پیش ساخته و آماده باشد.

روال کار به این شکل است که بعد از واریز مبلغ این دستگاه ها از طرف شرکت سازنده مهیا می شوند و به همین دلیل هر ۸ دستگاهی که فدراسیون سفارش داده، آماده نشده است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn