تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1403 - 13:24
14 بازدید
کد خبر : 266002

آگهی/ راهنما خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی از فروشگاه آبین

آگهی/ راهنما خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی از فروشگاه آبین

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۶۳۰۰ تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ – ۱۰:۴۹     در این راهنما به بررسی نکات مهمی که هنگام خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید مد نظر قرار بدهید، می پردازیم. اگر به فکر خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی هستید در ادامه به شما کمک می کنیم تا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۶۳۰۰

تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ – ۱۰:۴۹

 

 

در این راهنما به بررسی نکات مهمی که هنگام خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید مد نظر قرار بدهید، می پردازیم. اگر به فکر خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی هستید در ادامه به شما کمک می کنیم تا بدانید به چه نکاتی باید توجه داشته باشید.

نکات تصفیه آب صنعتی

هنگام خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به پارامترهای مهمی همانند برند و کیفیت فیلترها و قطعات به کار رفته در ساخت دستگاه، ظرفیت سیستم، خدمات پس از فروش و بررسی پارامتر های کیفیت آب منبع توجه کنید. مجموعه های معتبر مثل آبین با همکاری با برندهای معتبر جهانی، از فیلتر ها و تجهیزات اصل و باکیفیت در ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می کنند. این موضوع باعث می شود که خیال شما از بابت راندمان بالای سیستم و ودوام طولانی مدت آن راحت باشد. در ادامه با یررسی جامع مهمترین نکات برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی از آبین به شما در این فرآیند مهم کمک می کنیم.

ظرفیت تصفیه آب

اولین سوالی که کارشناسان فروش از شما می پرسند ظرفیت مورد نیاز شما برای دستگاه تصفیه آب صنعتی است. هر کاربری نیازهای خاص خود را دارد و طراحی سیستم تصفیه بر اساس این ظرفیت انجام می شود. به همین خاطر لازم است که ابتدا برآورد دقیقی از این پارامتر مهم داشته باشید.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی را از کارشناسان آبین بپرسید و یا به آدرس اینترنتی زیر مراجعه فرمایید:

abin.ir/products/industrial-water-treatment/semi-industrial-water-treatment

کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی آبین با به کارگیری بهترین فیلترها، تجهیزات، قطعات و مواد شیمیایی اصل ساخته می شوند. بسیاری از برندها وارداتی هستند و در نتیجه قیمت آن ها بالاتر از سایر مدل ها خواهد بود. از این رو کارشناسان واحد فروش، قیمت کلاس بندی این سیستم ها را با متغیرهای مختلف خدمت شما ارائه می دهند تا بر اساس بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

آنالیز کیفیت آب ورودی

طراحی دستگاه تصفیه آب باید بر اساس پارامترهای کیفی آب ورودی و آنالیز آلاینده های موجود در آن، به ویژه شاخص TDS (کل جامدات محلول) انجام شود. منابع آب مختلف ممکن است به دلیل ماهیت حلال بودن آب، حاوی آلاینده هایی مضر باشند. از جمله این آلاینده ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آرسنیک (عامل مسمومیت مزمن و سرطان پوست)
  • کلر (عامل خشکی و سوزش پوست و مو، ایجاد تزکیبات سرطان زا)
  • سرب (عامل بروز مشکلات کلیوی و فشار خون بالا)
  • فلوراید (عامل ایجاد بیماری های استخوانی و لکه های قهوه ای روی دندان ها)
  • سلنیوم (عامل ریزش مو و تحریک پذیری)

طراحی دقیق و متناسب با نیازهای خاص هر منبع آب، تضمین کننده حذف موثر این آلاینده ها و تامین آب سالم و ایمن برای مصارف مختلف خواهد بود.

حتما بخوانید: تبلیغات دروغین دستگاه تصفیه آب

ارائه خدمات پس از فروش

خدمات تصفیه آب صنعتی آبین شامل کلیه اقدامات لازم برای نصب، راه اندازی، جا به جایی، اورهال، شستشو و تعویض فیلتر ممبران، فروش قطعات و مواد شیمیایی لازم برای نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی می شود. با خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی از آبین خیال شما بابت دسترسی به مرجعی معتبر در زمینه تامین تجهیزات آبی راحت خواهد بود. همچنین با بستن قرارداد خدمات، می توانید همواره از عملکرد مستمر و مناسب سیستم خود با دریافت خدمات اپراتوری دستگاه تصفیه آب اطمینان داشته باشید.

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی

در انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی بسته به نوع و میزان آلودگی آب خام و نیاز صنایع مختلف، از روش های مختلفی برای تصفیه آب استفاده می کنند. هر روش تصفیه به طور خاص برای حذف نوعی از آلاینده ها و بهبود کیفیت آب طراحی شده است. این دستگاه ها به شما امکان آن را می دهند که بر اساس نیازهای خاص صنعتی و شرایط آب منبع، سیستم مناسب را انتخاب کنید. در ادامه، رایجترین انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی را به طور خلاصه معرفی می کنیم:

  • فیلتراسیون: شامل میکروفیلتراسیون (MF)، نانوفیلتراسیون (NF) و اولترافیلتراسیون (UF) است که برای حذف ذرات معلق، مواد آلی و املاح محلول کاربرد دارد. این روش ها به بهبود خلوص آب و کارایی سیستم های خنک کننده کمک می کنند.
  • اسمز معکوس (RO): فرآیندی است که از فیلترهای ممبران برای حذف نمک ها، فلزات سنگین و ترکیبات آلی استفاده می کند و مناسب برای تولید آب با خلوص بالا است. این روش به ویژه برای نمک زدایی و تصفیه آب صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سختی گیری به کمک سیستم تبادل یونی: این سیستم یون های کلسیم و منیزیم را با یون های سدیم جایگزین می کند تا سختی آب را کاهش دهد و از مشکلاتی مانند رسوب در تجهیزات جلوگیری کند.
  • الکترودیونیزاسیون (EDI): ترکیبی از تبادل یونی و فیلتراسیون غشایی است که برای تولید آب بسیار خالص با هزینه های عملیاتی کم و بدون نیاز به مواد شیمیایی برای احیای ممبران کاربرد دارد.
  • الکترودیالیز معکوس (EDR): با استفاده از جریان برق و غشاهای آنیونی و کاتیونی، املاح معدنی را از آب حذف می کند و مناسب برای آب هایی با TDS کمتر از ۵۰۰۰ است.
  • تقطیر غشایی: این فناوری جدید برای جداسازی آب از مخلوط ها با استفاده از غشای نیمه تراوا طراحی شده و می تواند به عنوان جایگزینی کارآمدتر برای فرآیند اسمز معکوس در نظر گرفته شود.

انتخاب صحیح روش تصفیه آب با توجه به نیازهای خاص هر صنعت و کیفیت آب ورودی می تواند تاثیرات زیادی بر کارایی و هزینه های عملیاتی داشته باشد. به همین خاطر است که توصیه می کنیم برای مشاوره خرید انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی با کارشناسان سایت آبین تماس بگیرید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn