تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 2:32
20 بازدید
کد خبر : 266721

سریع‌ترین مرد سیاره خاکی هستم | اخبار ورزشی

سریع‌ترین مرد سیاره خاکی هستم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نواه لایلز کسب مدال طلای دوی ۱۰۰ متر المپیک را باورنکردنی دانست. او پس از ثبت رکورد ۹.۷۹ ثانیه و شکستن رکورد جهان به عنوان سریع‌ترین مرد لقب گرفت. پس از پایان مسابقه لایلز با پرچمی بر روی شانه‌هایش یک دور افتخار در ورزشگاه استادوفرانس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نواه لایلز کسب مدال طلای دوی ۱۰۰ متر المپیک را باورنکردنی دانست. او پس از ثبت رکورد ۹.۷۹ ثانیه و شکستن رکورد جهان به عنوان سریع‌ترین مرد لقب گرفت.

پس از پایان مسابقه لایلز با پرچمی بر روی شانه‌هایش یک دور افتخار در ورزشگاه استادوفرانس زد و گفت: این همان چیزی بود که می‌خواستم. این نبرد سخت بود و حریفانم شگفت انگیز و توانمند بودند. من گرگی در میان گرگ‌ها هستم.

این قهرمان المپیک گفت: پس از پایان مسابقه آماده بودم تا نام یکی دیگر را بر صفحه مانیتور در ورزشگاه ببینم اما دیدم که اسمم ظاهر شد و برای دیدن نامم آماده نبودم. گفتم خدای بزرگ، من باورنکردنی هستم. برایم تصور کردن اینکه در چنین جایی هستم قابل باور نبود.

لایلز در دوی ۲۰۰ متر هم شرکت خواهد کرد و وقتی از او پرسیدند که سریع‌ترین مرد بودن به چه معناست گفت: اکنون قهرمان المپیک کیست؟ سریع ترین مرد در این سیاره خاکی من هستم!

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn