تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 2:50
27 بازدید
کد خبر : 266734

آغاز اجرای پروژه آب شیرین کن روستاهای عروسانِ گلستان و مهرجان در خور و بیابانک

آغاز اجرای پروژه آب شیرین کن روستاهای عروسانِ گلستان و مهرجان در خور و بیابانک

جام جم آنلاین اصفهان؛ حسین اکبریان جمعیت تحت پوشش این طرح را حدود ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: نصب آب شیرین کن در این دو روستا به صورت پایلوت انجام می شود و آب شیرین کن برای ۸ روستای دیگر نیز در فازهای بعدی در دستور کار شرکت قرار دارد. وی هزینه مورد نیاز

جام جم آنلاین اصفهان؛ حسین اکبریان جمعیت تحت پوشش این طرح را حدود ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: نصب آب شیرین کن در این دو روستا به صورت پایلوت انجام می شود و آب شیرین کن برای ۸ روستای دیگر نیز در فازهای بعدی در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی هزینه مورد نیاز برای اجرای این طرح را ۲۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار به موقع، این طرح در اوایل سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد.

اکبریان افزود: با بهره برداری از این طرح روزانه ۴۰۰ متر مکعب آب شیرین تولید می شود که ۳۰۰ متر مکعب برای روستای مهرجان و ۱۰۰ متر مکعب آن برای روستای عروسان ِ گلستان خواهد بود.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره آبفای استان اصفهان خاطر نشان ساخت: آب بهداشتی این روستاها در حال حاضر از طریق چاه و آب شرب آنها از طریق آبرسانی سیار تامین می شود که با بهره برداری از این طرح کیفیت آب منطقه ارتقا می یابد. 

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn