تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 6:36
23 بازدید
کد خبر : 266881

بی احترامی کردی؟ باشگاهت را می خرم!

بی احترامی کردی؟ باشگاهت را می خرم!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مارتین برایت‌ویت به دنبال ارائه پیشنهادی برای خرید سهام عمده اسپانیول و در اختیار گرفتن کنترل باشگاه است. این مهاجم ۳۳ ساله چند هفته قبل از اسپانیول جدا شد. برایت‌ویت فصل گذشته ۲۲ گل زد و نقش مهمی در بازگشت اسپانیول به لالیگا داشت اما تصمیم گرفت جدا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مارتین برایت‌ویت به دنبال ارائه پیشنهادی برای خرید سهام عمده اسپانیول و در اختیار گرفتن کنترل باشگاه است. این مهاجم ۳۳ ساله چند هفته قبل از اسپانیول جدا شد. برایت‌ویت فصل گذشته ۲۲ گل زد و نقش مهمی در بازگشت اسپانیول به لالیگا داشت اما تصمیم گرفت جدا شود و به گرمیوی برزیل بپیوندد.

او در پیامش خطاب به هواداران نوشت: «رفتن من به معنای خداحافظی نیست. با هم موفق به صعود شدیم وبه این دستاورد رسیدیم. حالا با هم برای باشگاه می‌رویم.» گذشت زمان نشان داد که منظور مهاجم پیشین بارسا از این پیام چه بوده است.

برایت‌ویت تابستان گذشته با مدیران باشگاه اختلاف علنی پیدا کرد چون به او اجازه ندادند به یک تیم لالیگایی برود. او با اشاره به احتمال پیشنهاد تمدید قرارداد جدید گفت: «یک سال قبل باشگاه به من پیشنهاد تمدید داد اما این غیرمحترمانه بود. باید ببینیم امسال می‌خواهند من بمانم یا نه چون پیشنهاد یک سال نشان می‌داد به من باور ندارند.» مالکیت اسپانیول به عهده چن یانشنگ، تاجر چینی و مدیریت آن با «راستار گروپ» است اما هواداران بعد از ۲ بار سقوط تیم در۳ سال گذشته نسبت به نحوه مدیریت معترض هستند. 

برایت‌ویت بیشتر درآمدش از فوتبال را در یک شرکت ساخت و ساز آمریکایی به ارزش ۲۸۷ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده. او سرمایه‌گذاری‌اش را در سال ۲۰۱۷ با ۸۵۰ هزار دلار شروع کرد و حالا مالک ۱۵۰۰ ملک نام دارد و ۵۰۰ ملک هم در حال ساخته شدن است. این پروژه شامل ساخت خانه‌های ارزان برای سیاهپوستان در فیلادلفیا و نیوجرسی می‌شود. همسر برایت‌ویت هم یک خط تولید لباس زنانه دارد و آنها مالک یک رستوران در بارسلونا هم هستند.

رفتار برایت‌ویت هنگام جدایی از اسپانیول هم همه را شگفت‌زده کرد. او با وجود نارضایتی از پیشنهاد احتمالی تمدید در اولین روز تمرینات پیش‌فصل حاضر شد. باشگاه با خوشحالی عکس‌های حضور او در آزمون‌های پزشکی را منتشر کرد. با این حال ساعتی بعد با پرداخت رقم فسخ قراردادش به لالیگا جدا شد. او در ابتدا با المپیاکوس یونان تماس گرفت که هدایتش با مندیلیبار اسپانیایی است اما در نهایت گرمیو را برگزید.

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn