تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 7:05
20 بازدید
کد خبر : 266904

اوضاع منطقه، محور گفت‌وگوی تلفنی «بن سلمان» و «مکرون»

اوضاع منطقه، محور گفت‌وگوی تلفنی «بن سلمان» و «مکرون»

لزوم کاهش تنش‌ها و ممانعت از گسترش درگیری‌ها در منطقه از محورهای گفت‌وگوی تلفنی ولیعهد سعودی و رئیس‌جمهور فرانسه عنوان می‌شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی تلفنی با «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه گفت‌وگو کرده است. در

لزوم کاهش تنش‌ها و ممانعت از گسترش درگیری‌ها در منطقه از محورهای گفت‌وگوی تلفنی ولیعهد سعودی و رئیس‌جمهور فرانسه عنوان می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی تلفنی با «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه گفت‌وگو کرده است.

در این تماس تلفنی، دو طرف درباره آخرین تحولات منطقه و غزه و تلاش‌های صورت‌گرفته برای توقف جنگ در این باریکه با یکدیگر رایزنی کردند.

ولیعهد عربستان سعودی و رئیس‌جمهور فرانسه در این گفت‌وگوی تلفنی بر لزوم کاهش تنش‌ها و جلوگیری از گسترش درگیری‌ها در منطقه تاکید کردند.

مکرون پیش‌تر نیز با «عبدالله دوم» شاه اردن تلفنی گفت‌وگو و تاکید کرده بود که به هر قیمتی باید از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه جلوگیری کرد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn