تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 9:19
43 بازدید
کد خبر : 267018

نظر سنجی خبر ورزشی؛ خرید پرسپولیس در صدر

نظر سنجی خبر ورزشی؛ خرید پرسپولیس در صدر

کاربران پایگاه خبری رسانه خبرورزشی ایوب العملود مراکشی را به عنوان بهترین خرید خارجی نقل و انتقالات این فصل انتخاب کردند. به گزارش گروه ورزش سایت لحظه نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و تیم های لیگ برتری سرگرم جذب بازیکنان داخلی و خارجی هستند. با توجه به اهمیت یارگیری، نظرسنجی اول

کاربران پایگاه خبری رسانه خبرورزشی ایوب العملود مراکشی را به عنوان بهترین خرید خارجی نقل و انتقالات این فصل انتخاب کردند.

به گزارش گروه ورزش سایت لحظه نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و تیم های لیگ برتری سرگرم جذب بازیکنان داخلی و خارجی هستند.

با توجه به اهمیت یارگیری، نظرسنجی اول این هفته را به نقل و انتقالات اختصاص داده و از مخاطبان نازنین خبرورزشی پرسیده بودیم؛ به نظر شما بهترین خرید خارجی تیم های لیگ برتری کدام گزینه است؟

بیش از ۸۵ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و در پی این مشارکت، کاربران خبرورزشی ایوب العملود را به عنوان بهترین خرید خارجی تیم های لیگ برتری برگزیدند. البته کاکوتا خرید احتمالی استقلال هم فاصله بسیار کمی با ایوب داشت و در حالی که ستاره مراکشی پرسپولیس ۳۸/۱ درصد آرا را به خود اختصاص داده بود، استقلالی ها هم با ۳۶/۲ درصد گائل کاکوتا را در جایگاه دوم نشاندند. گندوز جانشین علیرضا بیرانوند با حدود ۱۰ درصد آرا سوم شد و عنوان چهارم به استیون انزونزی بازیکن جدید و البته احتمالی سپاهان رسید که در رده بندی نهایی از زیلیکیچ استقلال هم بالاتر ایستاد.

نتایج نهایی نظرسنجی به شرح زیر است؛

اول؛ ایوب العملود (پرسپولیس) ۳۸/۱

دوم؛ گائل کاکوتا (استقلال) ۳۶/۲

سوم؛ الکسی گندوز (پرسپولیس) ۹/۹

چهارم؛ استیون انزونزی (سپاهان) ۵/۳

پنجم؛ آلمدین زیلیکیچ (استقلال) ۳/۹

ششم؛ ایگور پوستونسکی (تراکتور) ۳/۶

هفتم؛ سایر خارجی ها ۲/۴

هشتم؛ اوکتیر یوسوپف (فولاد) ۰/۶

و اما دومین نظرسنجی این هفته به بازی سپاهان اختصاص دارد. «برنده بازی سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات چه تیمی است؟» این سوال نظرسنجی جدید خبرورزشی است که تا دقیقه ۱۰ بازی سپاهان و شباب الاهلی ادامه خواهد داشت.

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn