تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 12:38
27 بازدید
کد خبر : 267213

کارت بلیط دردسرساز شد، چه کنیم؟| سامانه پشتیبانی کارت بلیت راه اندازی شد

کارت بلیط دردسرساز شد، چه کنیم؟| سامانه پشتیبانی کارت بلیت راه اندازی شد

آفتاب نو- روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد ؛ در راستای هوشمندسازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان گرامی، شرکت واحد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسبت به راه اندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرده است. بر

آفتاب نو- روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد ؛ در راستای هوشمندسازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان گرامی، شرکت واحد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسبت به راه اندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرده است.

بر این اساس شهروندان می‌توانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn