تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 16:50
17 بازدید
کد خبر : 267463

مرسدس بنز‌های الکتریکی جدید

مرسدس بنز‌های الکتریکی جدید

مرسدس-بنز دو سال دیگر یک مدل کاملا الکتریکی از کلاس C به بازار عرضه خواهد کرد. اولا کالینوس، مدیر کارخانه هفته گذشته در نشستی خبری … مرسدس-بنز دو سال دیگر یک مدل کاملا الکتریکی از کلاس C به بازار عرضه خواهد کرد. اولا کالینوس، مدیر کارخانه هفته گذشته در نشستی خبری تایید کرد که این

مرسدس-بنز دو سال دیگر یک مدل کاملا الکتریکی از کلاس C به بازار عرضه خواهد کرد. اولا کالینوس، مدیر کارخانه هفته گذشته در نشستی خبری …

مرسدس بنز‌های الکتریکی جدیدمرسدس بنز‌های الکتریکی جدید

مرسدس-بنز دو سال دیگر یک مدل کاملا الکتریکی از کلاس C به بازار عرضه خواهد کرد. اولا کالینوس، مدیر کارخانه هفته گذشته در نشستی خبری تایید کرد که این سدان الکتریکی همراه با نسل جدید شاسی‌بلند الکتریکی GLC به بازار خواهد آمد و از نسل کنونی لوکس‌تر خواهد بود.

محصولات بنز با استراتژی جدید کارخانه لوکس‌تر و گران‌تر شده‌اند. در تقسیم‌بندی جدید، کلاس C، کلاس E و کلاس CLE در زیرمجموعه‌ای به نام «هسته مرکزی لوکس» کارخانه قرار گرفته‌اند.

بنز همزمان قصد دارد قیمت نسل جدید ماشین‌های ارزان‌ترش را هم تا حد زیادی گران کند. آقای کالینوس گفت که اولین مدل از سری جدید ماشین‌های ارزان به نام CLA در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد شد. در این سری علاوه بر CLA، یک مدل استیشن و دو شاسی‌بلند کوچک قرار دارد.

بنز همچنین اعلام کرد برای افزایش سود تلاش می‌کند تا سهم ماشین‌های بسیار لوکس و اسپرتش مانند شاسی‌بلند کلاس G را تا ۶۰ درصد افزایش دهد.

آقای کالینوس گفت که بنز همزمان با گسترش ماشین‌های الکتریکی، به تولید مدل‌های بنزینی و هیبرید ادامه خواهد داد.

فروش ماشین‌های الکتریکی بنز در شش ماه اول سال جاری میلادی با ۱۷ درصد کاهش ۹۳ هزار و ۴۰۰ دستگاه بود. کل فروش بنز در شش ماه اول سال ۹۶۰ هزار دستگاه بود.

آقای کالینوس در واکنش به کاهش تقاضا برای ماشین‌های الکتریکی گفت: «باید قبول کنیم پیش‌بینی سرعت انتقال [از ماشین‌های بنزینی به الکتریکی] تقریبا غیرممکن است». او اضافه کرد که بنز از معدود کارخانه‌هایی است که می‌تواند تا دهه آینده به سرعت به تغییر سلیقه بازار واکنش نشان دهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn