تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 19:08
29 بازدید
کد خبر : 267592

لزوم تولید آثاری با محوریت مسائل تربیتی و قرآنی

لزوم تولید آثاری با محوریت مسائل تربیتی و قرآنی

جمیله علم‌الهدی، همسر شهید رئیسی در این دیدار عنوان کرد: حوزه کاری من، تعلیم و تربیت است و از همین زاویه به موضوع نگاه می‌کنم. دستم را جلوی شما هنرمندان دراز می‌کنم تا به کمک ما بیایید. ما مشکلاتی داریم که خودتان مطلع هستید. به نظرم حالا وقت آن است که اصحاب رسانه در کنار

جمیله علم‌الهدی، همسر شهید رئیسی در این دیدار عنوان کرد: حوزه کاری من، تعلیم و تربیت است و از همین زاویه به موضوع نگاه می‌کنم. دستم را جلوی شما هنرمندان دراز می‌کنم تا به کمک ما بیایید. ما مشکلاتی داریم که خودتان مطلع هستید. به نظرم حالا وقت آن است که اصحاب رسانه در کنار اصحاب مدرسه به موضوع تربیت و مسائل تربیتی توجه کنند. در این حوزه، دیدگاه‌های جهانی بسیاری وجود دارد که برخی‌شان با ارزش‌های ما سازگار نیست. به نظرم ماهیت رسانه، سیاسی است و هر فردی که تولیدکننده رسانه است، الزاما سیاسی است. حتی شاهد هستیم که صداوسیما در برخی موارد ملاحظاتی برای تبلیغات دارد تا به لحاظ تربیتی مسیر درست را برود. البته در این میان بسیاری از هنرمندان کار‌های شاخصی علیه حرکت جهانی اقتصاد سیاسی انجام داده‌اند، اما جریان کلی رسانه این‌طور نبوده است. 

اگر از من بپرسید که از منظر قرآن، رسانه چیست؟ باید بگویم همان آیه است که پیامی از سوی خدا برای انسان‌هاست. در اینجا به مفهوم شهادت هم باید اشاره کنم که از نگاه سکولار، مرگ آخر خط است، اما از نگاه قرآنی، چیز دیگری است.

عکاس: مجید آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn