تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 20:20
26 بازدید
کد خبر : 267660

پیام تبریک باشگاه پرسپولیس به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک باشگاه پرسپولیس به مناسبت روز خبرنگار

جامعه ورزشی آفتاب نو: باشگاه پرسپولیس در پیامی، روز بزرگ خبرنگار را به جامعه خبری و اصحاب رسانه تبریک گفت. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام که به مناسبت روز ۱۷ اَمرداد، روز خبرنگار صادر شد، آمده است؛ پروردگار متعال اندیشه و عشق را به جان‌ها بخشید و پرسشگری را چون گنجی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

باشگاه پرسپولیس در پیامی، روز بزرگ خبرنگار را به جامعه خبری و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام که به مناسبت روز ۱۷ اَمرداد، روز خبرنگار صادر شد، آمده است؛ پروردگار متعال اندیشه و عشق را به جان‌ها بخشید و پرسشگری را چون گنجی در وجود بشر ودیعه نهاد تا آدمی را به تعالی برساند و خبرنگاری، جمع این‌ها است.

گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه راه آگاهی بخشی، مهدی صارمی مجالی برای گرامی داشتن رسالت خبرنگاری و یادآوری ارزش‌هایی است که خبرنگاران راستین و صاحب اندیشه و قلم در مسیر آن گام برمی‌دارند.

فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه خبرنگاران که کوششی خستگی ناپذیر برای اطلاع‌رسانی دارند و در حکم پلی ارتباطی برای جامعه هستند. ارزش قلم و صاحبان قلم جایی به شکل عالی ترسیم شد که خداوند متعال در کلام مقدس خویش به آن سوگند یاد کرد. این بیانگر مسوولیتی خطیر است برای آنانی که سرنوشت بشر را قلم می‌زنند.

باشگاه پرسپولیس نیز به خود می‌بالد که به جهت هواداران پرشمارش همواره در صدر توجه و اخبار رسانه‌های ورزشی قرار دارد و بی‌تردید اطلاع‌رسانی دقیق به اهالی فوتبال و نکته‌سنجی‌های حرفه‌ای کمکی شایان در جهت اعتلای ورزش و فوتبال خواهد بود. در روز خبرنگار یاد می‌کنیم از شهدا و درگذشتگان عرصه خبر که عمر و جان شیرین خویش را در این مسیر صرف و تقدیم کردند.

اخبار پرسپولیس این مناسبت را به تمام خبرنگاران، بویژه به رسانه‌های ورزشی و خانواده‌های ایشان، تبریک و شادباش می‌گوید.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn