تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 22:45
26 بازدید
کد خبر : 267810

موتور صعود بورس با این خبر روشن می شود؟

موتور صعود بورس با این خبر روشن می شود؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: مهدی دلبری در گفت‌وگو با «صدای بورس» گفت:محدودیت دامنه نوسان باعث شد که ارزش معاملات به شدت افت کند به طوری که در یک ماه گذشته ، سه روز اخیر دارای کمترین ارزش معاملاتی بوده است. همزمان هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان معامله شده است اما ۳۰۰ میلیارد تومان خروج افراد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مهدی دلبری در گفت‌وگو با «صدای بورس» گفت:محدودیت دامنه نوسان باعث شد که ارزش معاملات به شدت افت کند به طوری که در یک ماه گذشته ، سه روز اخیر دارای کمترین ارزش معاملاتی بوده است. همزمان هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان معامله شده است اما ۳۰۰ میلیارد تومان خروج افراد حقیقی از بازار بوده که نشان دهنده خروج منابع از بازار بوده است.

دلبری افزود:باید توجه داشت برای تغییر روند بورس، به تزریق حجم پول بالا به بازار یا اتفاقات بنیادین در آن مانند کاهش نرخ بهره و کاهش فاصله قیمتی دلار آزاد با دلار نیمایی نیاز داریم.

وی ادامه داد: با دستکاری دامنه نوسان اتفاق خاصی در بورس نخواهد افتاد و متاسفانه این موضوع به یک عادت تبدیل شده است و این موضوع به بازار ضربه خواهد زد.

دلبری با تاکید براینکه به نظر نمی رسد در روز های آینده در بورس اتفاق مهمی رخ دهد گفت: تنها خبر مثبت برای برگشت بازار به روند صعودی میتواند معرفی کابینه اقتصادی دولت چهاردهم باشد.

وی در ادامه اظهار داشت:باید به این نکته توجه د اشت در فصلی قرار داریم که اخبار مثبتی از شرکت ها منتشر نمی‌شود . شرکت ها گزارش های سه ماهه خود را منتشر کرده اند، صورت های مالی بهار منتشر و مجامع برگزار شده است. با توجه به تعطیلی هایی که اتفاق افتاده گزارش آمار فروش از شرکت ها وضعیت مساعدی نداشته و این نکته حائز اهمیت است که در گزارش های تیرماه ۱۰ درصد کاهش فروش شرکت ها را شاهد هستیم و به نظر میرسد گزارش های تابستانه نیز چنگی به دل نزند.

مدیر عامل سبد گردان هیوا گفت:شرایط بازار به گونه ای است که P/E در بهترین شرایط خود قرار دارد در نه سال گذشته، بازار سرمایه در این محدوده پابرجا نبوده و همواره رشد های پر قدرتی را شاهد بوده‌ایم و می‌توان باز هم روند صعودی را در بازار تجربه کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn