تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 0:47
17 بازدید
کد خبر : 267922

ستاره مدنظر سرخابی ها از لیگ امارات سر درآورد

ستاره مدنظر سرخابی ها از لیگ امارات سر درآورد

رقابت‌های باشگاهی امارات در طول ۳-۲ فصل اخیر تغییرات محسوسی داشته و بعد از یک دوره کم‌فروغ، دوباره نگاه‌ها به سوی لیگ برتر این کشور جلب شده و چهره‌های نام‌آشنایی هم در مسیر پیوستن به تیم‌های اماراتی قرار گرفته‌اند. در سالیان گذشته به دلیل تغییر نام لیگ برتر امارات، حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ

رقابت‌های باشگاهی امارات در طول ۳-۲ فصل اخیر تغییرات محسوسی داشته و بعد از یک دوره کم‌فروغ، دوباره نگاه‌ها به سوی لیگ برتر این کشور جلب شده و چهره‌های نام‌آشنایی هم در مسیر پیوستن به تیم‌های اماراتی قرار گرفته‌اند. در سالیان گذشته به دلیل تغییر نام لیگ برتر امارات، حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ ممنوع شده بود اما بعد از تغییر شرایط و نام‌گذاری دوباره رقابت‌ها، موج انتقال ستاره‌های فوتبال ایران به رقابت‌های باشگاهی امارات به راه افتاد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی، احمد نوراللهی و سعید عزت‌اللهی ۳ ستاره نام‌آشنایی بودند که در طول ۲ فصل اخیر تصمیم گرفتند به فوتبال باشگاهی امارات کوچ کنند و فرهاد مجیدی هم در نقش سرمربی لژیونر کارش را در لیگ برتر امارات پیش برد. در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌ها، همچنان به شمار ستاره‌های ایرانی شاغل در مسابقات باشگاهی امارات در حال افزوده‌ شدن است و در طول روزهای گذشته، قرارداد شهریار مغانلو با اتحاد کلبا و سردار آزمون با شباب‌الاهلی نهایی شد.

از شایعه حضور در جمع سرخابی‌ها تا نهایی‌شدن قرارداد با العروبه

محمدرضا آزادی از جمله بازیکنانی بود که بعد از شروع به کار بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، بحث حضورش در فوتبال باشگاهی امارات مطرح شد؛ با این وجود، شایعات جنجالی پیرامون منصرف‌ شدن تیم اماراتی به میان آمد و از آزادی به عنوان گزینه جدی تقویت خط حمله استقلال و پرسپولیس یاد شد. با این وجود، ستاره فصل گذشته نساجی هدف خود را لژیونر شدن قرار داده بود و بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، (ITC) آزادی برای حضور در تیم اماراتی صادر شد و سرانجام امروز (سه‌شنبه) قرارداد مهاجم ۲۴ ساله مازنی‌ها با العروبه امارات رسمی شد.

ستاره سابق نساجی، ششمین ایرانی فصل جدید لیگ برتر امارات!

آزادی در حالی قرارداد همکاری خود با العروبه را به امضا رساند که این تیم به تازگی به جمع تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر امارات پیوسته است. حالا با حضور محمدرضا آزادی، شمار ستاره‌های ایرانی شاغل در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی امارات به عدد ۶ رسیده است. مهدی قایدی و شهریار مغانلو در اتحاد کلبا حضور دارند، سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون عضو تیم شباب‌الاهلی هستند و احمد نوراللهی هم در تیم الوحده کارش را پیش می‌برد. گفتنی است محمدرضا آزادی که تجربه بازی در سوپرلیگ یونان را هم دارد در شرایطی العروبه پیوست که در فصل اخیر موفق شد برای نساجی ۱۲ گل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به‌ثمر برساند!

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn