تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 7:47
36 بازدید
کد خبر : 268209

ادامه دیدار سپاهان – شباب الاهلی در وقت های اضافه + عکس

ادامه دیدار سپاهان – شباب الاهلی در وقت های اضافه + عکس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در چارچوب دیداری از دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دو تیم به نتیجه تساوی یک – یک رضایت دادند تا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در چارچوب دیداری از دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دو تیم به نتیجه تساوی یک – یک رضایت دادند تا کار آنها در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای ادامه پیدا کند.

محمدمهدی محبی در دقیقه ۴۴ این مسابقه با شوتی از راه دور برای طلایی‌پوشان گلزنی کرد و تیمش را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم تلاش‌های نماینده امارات برای گلزنی و جبران نتیجه ادامه پیدا کرد. سپیدپوشان تنها یک دقیقه بعد از ورود سردار آزمون به زمین توسط این بازیکن ایرانی به گل رسیدند و کار به تساوی کشیده شد.

قضاوت این دیدار بر عهده کیم جونگ هیوک از کره جنوبی است که در ۹۰ دقیقه مسابقه به محمد کریمی، آریا یوسفی و رضا اسدی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn