تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 12:37
16 بازدید
کد خبر : 268451

بسیاری از مشکلات جامعه با اصلاح فرهنگ برطرف می‌شون

بسیاری از مشکلات جامعه با اصلاح فرهنگ برطرف می‌شون

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز چهارشنبه (۱۷مرداد) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: انسان موجودی دارای ابعاد گوناگون است و به همین دلیل هم نیازهایش متفاوت است و غالباً اینگونه می‌باشد که وقتی نیازهای کلی را در کنار هم برای جامعه تعریف

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز چهارشنبه (۱۷مرداد) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: انسان موجودی دارای ابعاد گوناگون است و به همین دلیل هم نیازهایش متفاوت است و غالباً اینگونه می‌باشد که وقتی نیازهای کلی را در کنار هم برای جامعه تعریف می‌کنند، اینها را در عرض هم بیان می‌کنند. 

وی افزود: اقتصاد، سیاست، مسائل اجتماعی، نظامی و انتظامی، مسائل فرهنگی و … را در کنار هم می‌بینند و چون امور دنیایی و نفسانی و رفاهی برای بشر جاذبه بیشتری دارد آن را مقدم بر مسائل فرهنگی می‌بینند و نتیجه‌اش همین است که بعد از ۴۵ سال هنوز مسئله فرهنگ با اما و اگرها همراه بوده و اگر مصوبه‌ای هم در این زمینه بوده خاک می‌خورده است.

به گفته وی؛ این اشتباه بزرگ ماست چون همه مسائل از اقتصاد، اجتماعی، سیاسی و ….در طول مسائل فرهنگی قرار دارند نه در عرض آن.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه تا فرهنگ اصلاح نشود مسائل دیگر اصلاح نخواهد شد، تصریح کرد: در ملت‌ها و کشورهای مختلف مشاهده می‌کنید که دیدگاه‌های اقتصادی و امور در رشته‌های مختلف خیلی شبیه به هم هستند اما در عمل ۱۸۰ درجه با هم تفاوت دارند.

آیت الله عبادی متذکر شد: نیروی مسلح جمهوری اسلامی در راه خدا و برای عدالت و حق آموزش می‌بیند و دفاع می‌کند و آنچه به او جهت می‌دهد فرهنگ است اما نیروی مسلح آمریکا و کمونیست و صهیونیستی با همان آموزش‌های نظامی، جنایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات جامعه با اصلاح فرهنگ برطرف می‌شوند، بیان کرد: اگر درست تصمیم‌ گرفته شود و درست اصلاح و اجرا شود، شورای فرهنگ عمومی و نظرات شما خیلی نقش دارد، چون خوشبختی مردم در همین مسائل فرهنگی است.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn