تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 13:37
27 بازدید
کد خبر : 268507

جلسه مهم سازمان لیگ برای محل برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن

جلسه مهم سازمان لیگ برای محل برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن

یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر باقی نمانده است و پرسپولیس روز پنجشنبه هفته آینده در اولین بازی خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن صف‌آرایی خواهد کرد؛ اما هنوز مشخص نیست این بازی در چه ورزشگاهی انجام میشود. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ دراین‌خصوص مهدی تاج روز دوشنبه اعلام کرد پرسپولیس

یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر باقی نمانده است و پرسپولیس روز پنجشنبه هفته آینده در اولین بازی خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن صف‌آرایی خواهد کرد؛ اما هنوز مشخص نیست این بازی در چه ورزشگاهی انجام میشود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ دراین‌خصوص مهدی تاج روز دوشنبه اعلام کرد پرسپولیس و استقلال باید ورزشگاه میزبان خود را مشخص کنند؛ چراکه ورزشگاه آزادی فعلاً شرایط میزبانی از مسابقات را ندارد.

پرسپولیس ابتدا ورزشگاه شهدای قدس را مدنظر داشته که گویا زمین چمن و نورافکن این ورزشگاه فعلاً آماده نیست. همچنین ورزشگاه تختی هم هنوز باگذشت بیش از یک سال نتوانسته ایرادات خود را برطرف سازد و چمنش با مشکل مواجه شده است.

 گفته می‌شود پرسپولیس دو راه پیش‌رو دارد؛ یا اینکه در ورزشگاه دستگردی تهران بدون حضور تماشاگر بازی کند یا در خارج از تهران میزبان حریف اصفهانی‌اش باشد. ورزشگاه امام خمینی اراک فعلاً گزینه اول پرسپولیس برای بازی در خارج از تهران است. در نشست امروز سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس باید تکلیف محل میزبانی‌اش از ذوب‌آهن را مشخص کند تا حریفش بتواند برای سفر برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn