تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 13:42
18 بازدید
کد خبر : 268514

آقامیرزایی به یک‌چهارم نهایی راه یافت/ مهمدی راهی یک چهارم شد

آقامیرزایی به یک‌چهارم نهایی راه یافت/ مهمدی راهی یک چهارم شد

المپیک پاریس| به روز رسانی علی آقامیرزایی با قرارگیری در رده ششم دور مقدماتی راهی دور یک‌چهارم نهایی کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰ متر مسابقات آبهای آرام المپیک پاریس شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دوازدهمین روز از رقابت های المپیک پاریس در۳ رشته  قایقرانی، تکواندو و کشتی فرنگی برای ۶ نماینده کشورمان

المپیک پاریس| به روز رسانی

آقامیرزایی به یک‌چهارم نهایی راه یافت  مهمدی راهی یک چهارم شد

علی آقامیرزایی با قرارگیری در رده ششم دور مقدماتی راهی دور یک‌چهارم نهایی کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰ متر مسابقات آبهای آرام المپیک پاریس شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دوازدهمین روز از رقابت های المپیک پاریس در۳ رشته  قایقرانی، تکواندو و کشتی فرنگی برای ۶ نماینده کشورمان پیگیری می شود.

قایقرانی

مسابقات قایقرانی آبهای آرام المپیک پاریس که از روز گذشته در استادیوم دریایی ورس سور مارنه آغاز شده بود، ظهر امروز با رقابت اولین نماینده کشورمان ادامه پیدا کرد. 

علی آقامیرزایی در دور مقدماتی کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰ متر در گروه پنجم با رقبایی از اسپانیا، بلژیک، آلمان، فرانسه و مجارستان که همگی از مدال‌آوران المپیک و قهرمانی جهان هستند، با زمان ۳:۳۶.۵۸ در جایگاه ششم قرار گرفت و به یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد. در این رقابت نمایندگان مجارستان، آلمان و اسپانیا اول تا سوم شدند. آقامیرزایی در ادامه رقابت خود عصر امروز ۱۷ مرداد از ساعت ۱۵:۴۰ در دور یک‌چهارم نهایی رقابت خواهد کرد.

کشتی فرنگی

در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی در دور نخست در یک کشتی بسیار زیبا و با نتیجه ۹ بر صفر کارلوس مونوز جارامیلو از کلمبیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آرکادیوز کولینیچ از لهستان می رود.

 

 

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn