تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 14:36
209 بازدید
کد خبر : 268565

تکرار کشتی عجیب بوداپست در پاریس؛ سانچز به اسماعیلی رسید

تکرار کشتی عجیب بوداپست در پاریس؛ سانچز به اسماعیلی رسید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سعید اسماعیلی در دور اول وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک از سد حریف الجزایری گذشت و دیگر مبارزه حساس و مهم این وزن بین لوئیز اورتا سانچز کوبایی و سوگابه ژاپنی برگزار شد. اورتا سانچز که مدال طلای وزن ۶۰ کیلوگرم المپیک قبلی و قهرمانی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سعید اسماعیلی در دور اول وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک از سد حریف الجزایری گذشت و دیگر مبارزه حساس و مهم این وزن بین لوئیز اورتا سانچز کوبایی و سوگابه ژاپنی برگزار شد.

اورتا سانچز که مدال طلای وزن ۶۰ کیلوگرم المپیک قبلی و قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در وزن ۶۷ کیلوگرم را در کارنامه دارد،‌ با امتیاز عالی ۸-صفر سوگابه را برد و حریف سعید اسماعیلی در دور بعدی شد.

اسماعیلی و سانچز دو ماه قبل در بوداپست مقابل هم قرار گرفتند و نماینده ایران کشتی برده را به دلیل شادی زودهنگام و پشت کردن به حریف، با باخت عوض کرد. این مصافی انتقامی برای اسماعیلی خواهد بود.

کشتی‌گیر دزفولی در همین تورنمنت کشتی باخته مقابل سوگابه ژاپنی را در دیدار رده‌بندی با برد عوض کرد تا درنهایت با برتری مقابل محمدرضا گرایی صاحب دوبنده تیم ملی شود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn