تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 18:26
15 بازدید
کد خبر : 268783

روز خبرنگار با پیشکسوتان رسانه در آفتاب نو / رسانه ها قدرت جریان سازی دارند؛ آنها را دست کم نگیرید

روز خبرنگار با پیشکسوتان رسانه در آفتاب نو / رسانه ها قدرت جریان سازی دارند؛ آنها را دست کم نگیرید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، ۱۷ مرداد ماه۱۴۰۳ بار دیگر خبرنگاران آفتاب نو از جوان تا برنا دور هم جمع شدند و با تجدید میثاق در این راه پر فراز و نشیب با هم پیمان بستند تا در کار رسانه از هیچ صداقتی فرو نگذارند و تمام تلاششان را در شفاف سازی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، ۱۷ مرداد ماه۱۴۰۳ بار دیگر خبرنگاران آفتاب نو از جوان تا برنا دور هم جمع شدند و با تجدید میثاق در این راه پر فراز و نشیب با هم پیمان بستند تا در کار رسانه از هیچ صداقتی فرو نگذارند و تمام تلاششان را در شفاف سازی اخبار انجام دهند.

 

روز خبرنگار در حالی در تحریریه آفتاب نو جشن گرفته شده که بسیاری از فعالان رسانه و پیشکسوتان این عرصه حضور داشتند.مختاریان از مدرسین اقتصاد رسانه و پیشکسوت در باره اهمیت رسانه گفت:قدرت رسانه  در دنیا به گونه ای است که می تواند جریانهای تصمیم ساز  در سرنوشت مردم جهت دهی کند. 

او رسانه را از  قدرتهای  نظامی هم موثرتر دانست و  عنوان کرد: در ژاپن رسانه های مکتوب و روزنامه ها هنوز در صدر گرایشات رسانه ای مردم هستندبه گونه ای که یک روزنامه در روز ۴۵ بار چاپ می شود و تمام نیازهای مردم از طریق رسانه مطرح پیگیری و حل خواهد شد.

در ادامه آقازاده از پیشکسوتان رسانه گفت:در این سالهاییکه  در رسانه فعال بودم کارهای زیادی کردم ،کارهایی که آن زمان فکر می کردم اشتباه است ولی اگر همان اشتباها را انجام نمی دادم به اصل موضوع نمی رسیدم.پس از اشتباه کردن نترسید چون که هر کس از اشتباهش درسی می گیرد که مشابه درس گرفتن دیگری نیست.

علاوه بر این مسعود ابراهیمی،مدیر عامل آفتاب نو با تبریک روز خبرنگار به اعضای تحریریه گفت:از اینکه در این مسیر سخت رسانه با آفتاب نو همراه بودید بسیار خوشحالم.هر یک از شما به اندازه خود در موفقیت آفتاب نو سهم دارد و جای هیچ کدام شما بدون تاثیر نیست.

در ادامه مهدی ابراهیمی،سردبیر آفتاب نو گفت:تحریریه آفتاب نو بسیار جوان است و این خبرنگاران جوان با انرژی  در کنارخبرنگاران ارشد  متبحر  توانسته اند تولیدات خبری بسیار منحصر فردی داشته باشیم .

روزخبرنگار در آفتاب نوروزخبرنگار در آفتاب نو

او ادامه داد:در رسانه های آنلاین پوشش اخبار و بازدید بسیار مهم است که با همراهی تیم پر انرژی آفتاب نو توانسته ایم به این هدف برسیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn