تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1403 - 11:16
20 بازدید
کد خبر : 269361

جدیدترین مدل های کاناپه سبز برای دکوراسیونی مینیمال/ شیک و بی نظیر در یک نگاه

جدیدترین مدل های کاناپه سبز برای دکوراسیونی مینیمال/ شیک و بی نظیر در یک نگاه

شایانیوز- بی شک سبز یکی از زیباترین رنگ های شناخته شده هستش که البته تناژ های بسیار مختلف و متنوعی هم دارد. سبزها نمادی از طبیعت هستند و انسان هم که شیفته طبیعته و پیوند عمیقی باهاش داره. گرچه که همه ما از این رنگ پرانرژی و جذاب تئ دکوراسیون خونه هامو به ندرت استفاده

شایانیوز- بی شک سبز یکی از زیباترین رنگ های شناخته شده هستش که البته تناژ های بسیار مختلف و متنوعی هم دارد. سبزها نمادی از طبیعت هستند و انسان هم که شیفته طبیعته و پیوند عمیقی باهاش داره. گرچه که همه ما از این رنگ پرانرژی و جذاب تئ دکوراسیون خونه هامو به ندرت استفاده می کنیم، اما در واقع زیبایی و جلوه خاصی که سبز میتونه به فضا ببخشه، هر رنگی قادر به آن نیست. قطعا برای شما هم کم پیش اومده که برید تو یه خونه ای و با مبلمان سبز رنگ مواجه بشید. اما جالبه که بدونید این رنگ به خصوص برای مبلمان میتونه ایده بسیار زیبا و چشم نواز باشه به گونه ای که درون افراد رو نشاط ببخشه.

کاناپه ها یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون هر فضا به خصوص منازل هستند که  علاوه بر کاربردی که دارند و راحتی و آسایش ما رو تامین می کنند، میتونن تاثیر قابل توجهی هم در احساس فضای داخلی و ظاهر داشته باشند. در این بین کاناپه‌ های سبز رنگ چون هم تنوع بسیار جذابی در طیفشون دارند و هم اینکه حس آرامش و طراوت القا می کند، میتونن گزینه هایی محبوب برای کاناپه ها باشند. در این مطلب میخوایم بیشتر با این رنگ و استفادش در کاناپه آشنا بشیم. اگر شما نیز به دنبال تنوع و جذابیتی هستید که تو هر خونه ای پیدا نمیشه، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

541531

با انواع سبز برای کاناپه آشنا بشیم

رنگ سبز از دست رنگ هایی محسوب میشه که مثل آب خوردن میتونه با دیگر رنگ ها تلفیق و ست بشه. این رنگ دارای طیف وسیعی از خود هستش که شامل رنگ هایی مثل سبز نعنایی، سبز زمردی، سبز زیتونی و سبز یشمی هستش. اونچه که جالبه و حقیقت داره این که هر ک از این رنگ ها میتونن تاثیر متفاوتی بر فضا داشته باشند. یعنی به عنوان مثال سبز نعنایی توانایی این رو داره که به محیط حس تازگی و نشاط رو القا کنه و سبز زمردی به وضوح فضا رو عمق میبخشه و لوکس نشون میده. این سبز به سبز پولداری هم مشهوره.

65435

مدل های کاناپه ای که میتونن با وقار و شیک باشند

کاناپه ها نیز انواع شکل و شمایل مختلفی دارند که کاناپه های کلاسیک با طراحی های ظریف و منحنی شکلشون برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک عالین. در واقع انتخاب و استفاده از رنگ سبز زمردی یا سبز یشمی در این سبک از مبلمان برای فضای داخلی میتونه وقار و شیکی قابل توجهی به فضا ببخشه.

687

مدل‌ های مدرن کاناپه‌ ها با خطوط ساده و طراحی‌ های مینیمالیستی، بیشتر با سبز هایی که روشن هستند و یا نعنایی میان. در واقع این سبک میتونه واسه فضاهایی که مدرن و مینیمال اند حس تازگی و سرزندگی قابل توجهی رو ببخشه.

8

با این سبزها میتونی راحتی و مجلل رو باهم داشته باشی

اگر دلتون مجلل بودن بیشتر میخواد خب بهتره که برید سراغ مبلمان استیل و یا کلاسیک، چرا که این نوع از کاناپه ها بیشتر برای راحتی طراحی شده اند اما اگر از دست پارچه های مخملی سبز رنگ واسشون استفاده بشه، میتونن تجربه ای لوکس و راحت در کنار هم بهتون هدیه بدن. سبز زمردی و سبز زیتونی تو این مورد بیشتر طرفدار داره.

6874

کاناپه‌ های ماژولار

کاناپه‌ های ماژولار با قابلیت تغییر شکل و ترکیب‌ های مختلف، در واقع انعطاف‌پذیری بیشتری هم در دکوراسیون داخلی دارند. استفاده از رنگ های مختلف سبز در این نوع از کاناپه‌ ها میتونه به ایجاد تنوع و پویایی در فضای داخلی منزل شما کمک جذابی داشته باشه.

313

کاناپه سبزی که روحیتو عوض میکنه

کاناپه‌ هایی که به رنگ سبز هستند با تنوع بیشمار در مدل و رنگ میتونن انتخاب هایی ایده آل و منحصر به فرد برای هر نوع دکوراسیونی باشند که خب علاوه بر زیبایی ظاهریشون، یکسری تاثیرات بسیار مثبت نیز بر روی روحیه افراد اون خونه بگذارند.

646

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn