تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1403 - 13:06
40 بازدید
کد خبر : 269455

این دو بازیکن، ستون‌های دفاعی استقلال در لیگ ۲۴!

این دو بازیکن، ستون‌های دفاعی استقلال در لیگ ۲۴!

به گزارش “ورزش سه”، تمرینات استقلال با بهترین کیفیت در حال پیگیری است و ستاره‌های تاثیرگذار این تیم بدون مصدومیت و مشکل خاصی آماده حضور در لیگ بیست و چهارم می‌شوند. آرمین سهرابیان و روزبه چشمی دو بازیکن تاثیرگذار استقلال هستند که در لیگ پیش رو علاوه بر اینکه در فاز دفاعی نقش تاثیرگذاری دارند

به گزارش “ورزش سه”، تمرینات استقلال با بهترین کیفیت در حال پیگیری است و ستاره‌های تاثیرگذار این تیم بدون مصدومیت و مشکل خاصی آماده حضور در لیگ بیست و چهارم می‌شوند.

آرمین سهرابیان و روزبه چشمی دو بازیکن تاثیرگذار استقلال هستند که در لیگ پیش رو علاوه بر اینکه در فاز دفاعی نقش تاثیرگذاری دارند و استحکام خاصی به خط دفاعی استقلال می‌دهند مسئولیت بازی‌سازی از نیمه زمین خودی را هم برعهده دارند و شروع حملات آبی‌ها توسط این دو بازیکن انجام داده خواهد شد.

هر دو بازیکن قدرت سرزنی بالایی دارند و اما قابلیت ویژه‌ای که آنها دارند و در فاز دفاعی تفاوت ایجاد می‌کند، کاملا نسبت به همدیگر متفاوت است؛ روزبه علاقه‌ خاصی به تاثیرگذاری روی توپ‌های اول و تخریب بازی حریف دارد و آرمین سهرابیان به خوبی فضای پشت سر بازیکنان دیگر را پوشش می‌دهد و این اتفاق مکمل چشمی خواهد بود تا با جسارت بیشتری در میدان حرکت کند.

سهرابیان مدافع پوششی خوبی است که فضای پشت سر مدافع چپ، مدافع کناری و گاهی اوقات هافبک دفاعی را پوشش می‌دهد و جسارت بیشتری به همبازیان خود می‌دهد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn