تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 7:42
28 بازدید
کد خبر : 269674

آقای پزشکیان! نگذارید به نام شما، «دولت دوم رییسی»⁩ تشکیل شود

آقای پزشکیان! نگذارید به نام شما، «دولت دوم رییسی»⁩ تشکیل شود

انتخاب: سخنان مصطفی فقیهی مدیر سایت انتخاب در دیدار خبرنگاران با مسعود پزشکیان:    ‏آقای رییس‌جمهور‏سلام ‏آنچه می‌گویم محض دل‌سوزی شما و کشور است: ‏ خوشحال بودم و حالا تا حد زیادی نگران؛ خوشحال از پایان دولت آزمون و خطا و قطار پیشرفت‌نما و احتمال بازگشت به ریل عقلانیت.   نگرانی‌ام اما جدی‌ست. شما در

انتخاب: سخنان مصطفی فقیهی مدیر سایت انتخاب در دیدار خبرنگاران با مسعود پزشکیان: 

 

‏آقای رییس‌جمهور
‏سلام

‏آنچه می‌گویم محض دل‌سوزی شما و کشور است:

خوشحال بودم و حالا تا حد زیادی نگران؛ خوشحال از پایان دولت آزمون و خطا و قطار پیشرفت‌نما و احتمال بازگشت به ریل عقلانیت.

 

نگرانی‌ام اما جدی‌ست. شما در ایام انتخابات گفتید که من ⁧ #دولت_سوم_روحانی⁩ نخواهم بود؛ بل‌که ⁧ #دولت_سوم_خاتمی⁩ را تشکیل می‌دهم.

 

من نگرانم آقای رییس‌جمهور! که با تقویت «مجاهدان صبح شنبه» و محدودسازی حامیانِ رییس‌جمهور ساز در ایام انتخابات و اساساً فعالان سرسخت ۳ سال اخیر در صحنه سیاسی کشور، شما به جای دولت سوم اصلاحات، ⁧ #دولت_دوم_رییسی⁩ را تشکیل دهید.

 

شما نیز در مناظرات نشان دادید که منتقد سرسخت دولت رییسی هستید؛ چندان‌که خطاب به مردم گفتید که «اگر از وضع موجود راضی هستید به رقیب رأی دهید»

حالا همین مردمی که به شما رای دادند منتظر تحقق وعده‌های شما هستند. مثلاً توقع دارند که شما به ماجرای برخورد ⁧ #گشت‌_ارشاد⁩ با دو دختر نوجوان واکنش نشان دهید. شما در ایام انتخابات قول‌هایی دادید؛ آن‌ها منتظرند و حق دارند که توقع داشته باشند.

این شرایط در صورت وقوع، تلخ است و مایه‌ی سرشکستگی؛ و منجر خواهد شد به خداحافظی مجدد و غیرقابل بازگشتِ با «مشارکت مردمی» و پاره‌شدنِ زنجیر ارتباط شما با افکارعمومی.

این آخرین فرصت بزرگ در دستان شماست که تحریمی‌ها را به مشارکت در ساخت آینده‌ی ایران ترغیب کنید.

خطر بزرگ این‌جاست که شما با سبد رأیِ حامیان باقی‌مانده‌ی اصلاحات+تکلیفی‌های بریده از بی‌تدبیری‌های انقلابیون، رییس‌جمهور شدید که در کمال تعجب و برای اولین بار در پس از انقلاب، به جای گزینه‌ی انقلابی/ راست/ اصول‌گرا به کاندیدای اصلاح‌طلب/ منتقد رأی دادند.

 

و این خطر یعنی، آن جریان سنتی- سیستمیِ رای دهنده نیز آماده‌ی پیوستن به تحریمی‌هاست.

نگذارید به نام شما و و به نام اصلاحات، «دولت دوم رییسی» تشکیل شود. که تکرار خطای ⁧ #رییسی⁩ یعنی تحریمی‌تر شدن تحریمی‌هایی که بعضاً به شما امید بسته‌اند و تحریمی شدنِ بدنه‌ی سیستمی-سنتی.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn