تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 9:21
33 بازدید
کد خبر : 269771

په‌په از دنیای فوتبال خداحافظی کرد | اخبار ورزشی

په‌په از دنیای فوتبال خداحافظی کرد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، په‌په، مدافع افسانه‌ای پیشین پورتو، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال در ۴۱ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. په‌په که در یورو ۲۰۲۴ همراه با پرتغال عملکرد فردی بی‌نظیری در خط دفاعی داشت و با وجود سن بالا هم‌چنان سد محکمی برابر مهاجمان بود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، په‌په، مدافع افسانه‌ای پیشین پورتو، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال در ۴۱ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

په‌په که در یورو ۲۰۲۴ همراه با پرتغال عملکرد فردی بی‌نظیری در خط دفاعی داشت و با وجود سن بالا هم‌چنان سد محکمی برابر مهاجمان بود در نهایت کفش‌های خود را آویزان کرد و به صورت رسمی خداحافظی خود را اعلام کرد.

په‌په ۱۰ سال در رئال مادرید توپ زد و ۳ بار با مادریدی‌ها به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد و به عنوان یک اسطوره تاریخی در ۱۴۱ بازی برای تیم ملی پرتغال به میدان رفت و قهرمانی یورو ۲۰۱۶ و لیگ ملت‌های اروپای ۲۰۱۹ از دست‌آوردهای ملی او می‌باشد و هم‌اکنون با خروج او از فوتبال حرفه‌ای به عنوان بازیکن، کریستیانو رونالدو آخرین بازیکن از نسل طلایی پرتغال خواهد بود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn