تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 12:12
22 بازدید
کد خبر : 269922

تکواندو در انتظار موفقیت سومین ملی‌پوش/ورزش ایران غافلگیر می‌شود؟ – آفتاب نو | اخبار ورزشی

تکواندو در انتظار موفقیت سومین ملی‌پوش/ورزش ایران غافلگیر می‌شود؟ – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، ورزش ایران در هفته پایانی با کسب چند مدال طلا، نقره و برنز تا حدودی انتظارات را برآورد کرد و امیدوار است در چند روز باقی مانده هم بر تعداد مدال‌هایش اضافه کند. در چهاردهمین روز این رقابت‌ها ورزشکاران کشورمان در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، ورزش ایران در هفته پایانی با کسب چند مدال طلا، نقره و برنز تا حدودی انتظارات را برآورد کرد و امیدوار است در چند روز باقی مانده هم بر تعداد مدال‌هایش اضافه کند.

در چهاردهمین روز این رقابت‌ها ورزشکاران کشورمان در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد و وزنه برداری به مصاف حریفان خواهند رفت که حضور حسن یزدانی در فینال و یک قدمی مدال طلا مهمترین اتفاق این روز است.

حضور مهران برخورداری در فینال و قرار گرفتن تکواندو در آستانه کسب سومین مدال می‌تواند غافلگیری روز چهاردهم باشد. هر چند که فینال حسن یزدانی هم سخت و دشوار است و نرسیدن این ملی پوش پرافتخار به مدال طلا هم می‌تواند اتفاق غافلگیرکننده ورزش ایران باشد.

ورزش کشورمان تاکنون توسط مبینا نعمت زاده (مدال برنز – تکواندو)، ناهید کیانی (مدال نقره – تکواندو)، امین میرزازاده (مدال برنز – کشتی فرنگی)، محمدهادی ساروی (مدال طلا – کشتی فرنگی)، سعید اسماعیلی (مدال طلا – کشتی فرنگی)، علیرضا مهمدی (مدال نقره – کشتی فرنگی) صاحب مدال شده است.

گزارش اتفاقات روز چهاردهم ورزش ایران در همین خبر تکمیل خواهد شد…

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn